De unges sprog....
Fra : Troels

Dato : 24-02-03 16:50

Taget fra http://dr.dk/skum/boogie/upcoming.asp

"Torsdag:
LAZE i studiet og stepper for sindssygt!
Mikkel har været på besøg i studiet hos Cutfather & Joe".

Stepper for sindssygt?!? Hmmm.... Jeg føler mig gammel.

/Troels

Fra : Søren H. Nicolaisen

Dato : 24-02-03 17:05

Åh tag dog en slapper, og flip lidt ud, knæhøj karse mand ! hvor codylt er
det måske ikke, bred ymer, fed tjald manner.

Stepper for sindssygt, er da bare heldt vildt godt beskrevet. Hvordan ville
du ellers beskrive LAZE efter lidt ecstasy trip.
Klart fedest.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-02-03 18:54

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b3df3g$nt8$1@sunsite.dk...

> Stepper for sindssygt?!? Hmmm.... Jeg føler mig gammel.
>
> /Troels
______

Rolig nu, Troels. Nu er det jo mest en meget alternativ mindretalsgruppe som
huserer herinde. Du ved så`n nogen folk med næsering og lyserød ble. Hehe.
Undskyld

Nej Troels, bliv nu ikke deprimeret over det. Ude i det almindelige samfund
bruger man jo slet ikke det sprog. Med du kan da folkeliggøre visse af
udtrykkene lidt, så`n de passer bedre til almindelige mennesker. Se f.eks.
nedenstående:

Det er en plade som sparker bagdel / numme (I stedet for Røv)

Den plade er god. Den kører simpelthen for stærkt ( I stedet for Styrer for
vildt)

og så er der de almindelige jydske udtryk:

Den plade er ik`k så rin`nge endda (I stedet for Den plade er enormt lækker)

Det er ikke den værste plade de har lavet (I stedet for Hold kæft hvor den
plade er fed, manner)

Så dettttt..........

Hilsen Åge

Fra : Troels

Dato : 25-02-03 19:10

> [...]
> bruger man jo slet ikke det sprog. Med du kan da folkeliggøre visse af
> udtrykkene lidt, så`n de passer bedre til almindelige mennesker. Se f.eks.

Ok, mange tak Åge (må jeg ikke nok kalde dig far?). Jeg var ærligt talt ved
at være godt nervøs over at der var nogen der kunne finde på at sige sådan
noget.

> Den plade er god. Den kører simpelthen for stærkt ( I stedet for Styrer
for
> vildt)

Et godt forslag, men kan være bange for at folk misforstår det, og tror at
man mener at den vist skulle have været afspillet på 33 rpm i stedet for 45
rpm?

/Troels

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-02-03 19:32

In article <b3gbh8$rvb$1@sunsite.dk>, tllund@[nof******spam]hotmail.com
says...
> [...]
> man mener at den vist skulle have været afspillet på 33 rpm i stedet for 45

Det tror jeg ikke du skal regne med bliver misforstået! De fleste unge af
i dag er uvidende om hvad en pladespiller er, og kender derfor heller
ikke 33 / 45 problematikken
--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Michael Finger

Dato : 25-02-03 22:30

OK, morfar, men mange ved da også, hvad det er og jeg har da selv en pæn
stor vinyl samling

Fra : Lars Bernau

Dato : 26-02-03 09:57

In article <3e5be053$0$202$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
feeltheforce@mail.com says...
> OK, morfar, men mange ved da også, hvad det er og jeg har da selv en pæn
> stor vinyl samling

Du overså vist en smiley, hva' knægt!

Desuden ville det klæde dig at svare _efter_ det citerede!

Fra : Michael Finger

Dato : 26-02-03 18:51

> Du overså vist en smiley, hva' knægt!
>
> Desuden ville det klæde dig at svare _efter_ det citerede!

Næ det gjorde jeg sådan set ikke KNÆGT.