VPN
Fra : Nyheder fra TDC

Dato : 24-02-03 16:36

Er der nogle VPN guruer her på linien

Hvorfor får jeg dette svar når jeg prøver at connecte til en server (windows
2000) fra en workstation og W2k.

svar "der svares ikke" linien er en W2K ->D-Link router -> kabilmodem
(offentlig ip adr.) via internettet til ADSL modem -> LevelOne router -> W2K
serveren.

User account er sat op

Hilsen Ib

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-02-03 21:46

"Nyheder fra TDC" <ib_arbejde@hotmail.com> writes:

> Er der nogle VPN guruer her på linien

Nej, de sidder allesammen ovre i news:dk.edb.netvaerk. Denne gruppe
omhandler serverhardware.

> Hvorfor får jeg dette svar når jeg prøver at connecte til en server (windows
> 2000) fra en workstation og W2k.

Det ved jeg desværre ikke - måske du har bedre held med et svar ovre i

--
Jacob - www.bunk.cc
Money is the root of all evil, and man needs roots.

Fra : Nyheder

Dato : 25-02-03 08:46

OK det prøver jeg !!