/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
Dansk Melodi Grand Prix
Fra : Christian Muus


Dato : 24-02-03 11:24

Ja, jeg er sikkert lidt uvidende, men er der intet MGP i år pga. Malenes
sørgelige pladsering sidste år?

Christian



 
 
Karina Hjorth (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Karina Hjorth


Dato : 24-02-03 11:50

> Ja, jeg er sikkert lidt uvidende, men er der intet MGP i år pga. Malenes
> sørgelige pladsering sidste år?

Nope, ikke for voksne... Der er for børn.

Mvh
Karina




Åge Halldorsson (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 24-02-03 13:25


Christian Muus <gergen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e59f54e$0$31934$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ja, jeg er sikkert lidt uvidende, men er der intet MGP i år pga. Malenes
> sørgelige pladsering sidste år?
_____

Neejjj, det er svært at vinde når man skriger løs og står som om man er ved
at tisse / urinere i bukserne. Men hwa, grandprixet er jo heller ikke hvad
det har været. Det er helt ødelagt af skrål

Hilsen Åge




Henrik Sørensen (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Sørensen


Dato : 24-02-03 14:07

Åge Halldorsson wrote:
> Christian Muus <gergen@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3e59f54e$0$31934$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Ja, jeg er sikkert lidt uvidende, men er der intet MGP i år pga.
>> Malenes sørgelige pladsering sidste år?
> _____
>
> Neejjj, det er svært at vinde når man skriger løs og står som om man
> er ved at tisse / urinere i bukserne. Men hwa, grandprixet er jo
> heller ikke hvad det har været. Det er helt ødelagt af skrål
>

Nye tider Åge nye tider.. Vi lever i 2003 husk det..




Åge Halldorsson (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Åge Halldorsson


Dato : 24-02-03 16:40


Henrik Sørensen <snurredk{REMOVE THIS}@phreaker.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e5a18f2$0$123$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...


> Nye tider Åge nye tider.. Vi lever i 2003 husk det..
____

Hehe. Nårh ja. Men ok. Jeg kan bare ikke forlige mig med at det betyder, at
man skal stå at tisse i bukserne mens man skriger.






RH (24-02-2003)
Kommentar
Fra : RH


Dato : 24-02-03 16:46

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in
news:3e5a3bdc$0$15858$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>
> Henrik Sørensen <snurredk{REMOVE THIS}@phreaker.net> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3e5a18f2$0$123$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> Nye tider Åge nye tider.. Vi lever i 2003 husk det..
> ____
>
> Hehe. Nårh ja. Men ok. Jeg kan bare ikke forlige mig med at det
> betyder, at man skal stå at tisse i bukserne mens man skriger.

Du skulle tage at prøve det.

Mvh
RH.


Benny Mortensen (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 24-02-03 17:20


"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3e5a3bdc$0$15858$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Henrik Sørensen <snurredk{REMOVE THIS}@phreaker.net> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3e5a18f2$0$123$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> > Nye tider Åge nye tider.. Vi lever i 2003 husk det..
> ____
>
> Hehe. Nårh ja. Men ok. Jeg kan bare ikke forlige mig med at det betyder,
at
> man skal stå at tisse i bukserne mens man skriger.
>
>
Jamen Åge

Du ved da godt, at uanset hvad man gør, så er det altid galt bagefter. Gry's
rejehop fejlede ikke noget ved DGP, men der blev skrevet side op og ned
efter IGP. Sådan er det altid. Vi har da ikke brug for en undskyldning for
ikke at vinde, eller for den sags skyld, ikke fik en anden placering. Der er
en nummer chok hvert år, og denne gang var det os, det er der lige som ikke
noget at gøre ved. Det kan ikke hjælpe at give Malene skylden for det,
havde det været os andre, havde vi nok også set fjoget ud, det gjorde ikke
noget hvis vi vandt, men når vi nu har tabt, så skal der findes en synder,
og der er jo kun en, og det endda en meget ung, og uprøvet pige, så lad dog
hende græmmes i fred, jeg er helt sikker på hun har spurgt sig selv 10.000
gange, hvad hun kunne have gjort anderledes.

M.V.H.....Benny..



Benny Mortensen (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 24-02-03 14:21


"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3e59f54e$0$31934$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ja, jeg er sikkert lidt uvidende, men er der intet MGP i år pga. Malenes
> sørgelige pladsering sidste år?
>
> Christian
>
>
Der er selvfølgelig Grand Prix, men på grund af at Malene blev nummer 1, så
er vi udelukket fra at deltage i år. Men de kunne da godt afholde et Dansk
Grand Prix alligevel, hvilket jeg da også håber de gør.
Nå ja, vi blev godt nok nummer 1, hvis du altså lige vender listen på
hovedet. Men en skulle jo have den plads, og Malene var så uheldig, at det
blev hende.

M.V.H.....Benny..



Per O. (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Per O.


Dato : 24-02-03 20:05

<klip>
Der er selvfølgelig Grand Prix, men på grund af at Malene blev nummer 1, så
> er vi udelukket fra at deltage i år. Men de kunne da godt afholde et Dansk
> Grand Prix alligevel, hvilket jeg da også håber de gør.
> Nå ja, vi blev godt nok nummer 1, hvis du altså lige vender listen på
> hovedet. Men en skulle jo have den plads, og Malene var så uheldig, at
det
> blev hende.

Når man tager i betragtning hvilke sange der rent faktisk fik flest point
sidste år, kan jeg fin forliges med at danmark blev sidst. Det var i mange
henseender det mest jammerlige udbud i mange år. At de gamle
'kommuniststater' så i stedet har indgået en musikunion, som stemmer på
hinanden, og på den måde holder de etablere udenfor, kan jeg kun beklage på
IGP's vegne ... det kunne godt være begyndelsen på enden på IGP.

Per O.



Uffe Holst (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Uffe Holst


Dato : 24-02-03 20:30


In an article of 24 Feb 2003 Per O. wrote:

> Når man tager i betragtning hvilke sange der rent faktisk fik flest point
> sidste år, kan jeg fin forliges med at danmark blev sidst. Det var i mange
> henseender det mest jammerlige udbud i mange år. At de gamle
> 'kommuniststater' så i stedet har indgået en musikunion, som stemmer på
> hinanden, og på den måde holder de etablere udenfor, kan jeg kun beklage på
> IGP's vegne ... det kunne godt være begyndelsen på enden på IGP.

Tjah... der har altid været en tendens til, at visse lande altid giver
andre lande mange point. F.eks. at Danmark ofte giver Sverige mange point.
Det har IGP jo overlevet meget fint, så hvorfor ikke også det andet?

--
Uffe Holst


Benny Mortensen (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 24-02-03 23:47


"Per O." <dont_mail@me.dk> skrev i en meddelelse
news:b3dqgn$etq$1@news.net.uni-c.dk...
> <klip>
> Der er selvfølgelig Grand Prix, men på grund af at Malene blev nummer 1,

> > er vi udelukket fra at deltage i år. Men de kunne da godt afholde et
Dansk
> > Grand Prix alligevel, hvilket jeg da også håber de gør.
> > Nå ja, vi blev godt nok nummer 1, hvis du altså lige vender listen på
> > hovedet. Men en skulle jo have den plads, og Malene var så uheldig, at
> det
> > blev hende.
>
> Når man tager i betragtning hvilke sange der rent faktisk fik flest point
> sidste år, kan jeg fin forliges med at danmark blev sidst. Det var i mange
> henseender det mest jammerlige udbud i mange år. At de gamle
> 'kommuniststater' så i stedet har indgået en musikunion, som stemmer på
> hinanden, og på den måde holder de etablere udenfor, kan jeg kun beklage

> IGP's vegne ... det kunne godt være begyndelsen på enden på IGP.
>
> Per O.
>
>
Hej Per

Jeg bliver jo nok nødt til at give Uffe ret i hans indlæg. Det med at
stemme med politisk, taktisk, sympati, eller måske endda direkte aftalt
spil, altså alt andet end efter musikalsk overbevisning, absolut ikke er
noget østlandene har indført, det har de vestlige lande nu selv praktiseret
i mange år. Men det skal vi andre jo så ikke lade komme musikken til skade.
Man kan dog ofte undre sig, i hvert fald når det gælder udtagelser til DGP,
hvordan visse personer kan gå igen år efter år, når man hører der har været
over 1000 indlæg til DGP, og Kirsten og Søren så kunne være mellem de ti
finalister adskillige år i træk. Altså ikke fordi jeg har noget imod
Kirsten og Søren, de er bare nævnt for at bruge et eksempel. Sommetider har
man ikke kunnet undgå at tænke tanken, at når den og den melodi kunne være
med, må det have været en brfrielse, ikke at skulle høre på de 990 melodier
der ikke kom med.

M.V.H.....Benny..



Jonas Bille (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Jonas Bille


Dato : 25-02-03 00:00

d. 24/02/03 23:46 skrev Benny Mortensen på bfm@tdcadsl.dk i artiklen
3e5aa0c9$0$52134$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Sommetider har
> man ikke kunnet undgå at tænke tanken, at når den og den melodi kunne være
> med, må det have været en brfrielse, ikke at skulle høre på de 990 melodier
> der ikke kom med.
>
> M.V.H.....Benny..


Problemet er vel bare at det ikke altid er de 10 bedste melodier der bliver
udvalgt... Personligt har jeg en mistanke om at produceringen af nummeret
betyder meget. Betydende at hvis man have produceret sin demo-udgave federe
kunne man måske være kommet med. Det er jo pop - presentation is
everything!

hilsen Jonas


Benny Mortensen (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen


Dato : 25-02-03 01:34


"Jonas Bille" <jonas_bille@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
news:BA80629A.1C69%jonas_bille@groenjord.dk...
> d. 24/02/03 23:46 skrev Benny Mortensen på bfm@tdcadsl.dk i artiklen
> 3e5aa0c9$0$52134$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
>
> > Sommetider har
> > man ikke kunnet undgå at tænke tanken, at når den og den melodi kunne
være
> > med, må det have været en brfrielse, ikke at skulle høre på de 990
melodier
> > der ikke kom med.
> >
> > M.V.H.....Benny..
>
>
> Problemet er vel bare at det ikke altid er de 10 bedste melodier der
bliver
> udvalgt... Personligt har jeg en mistanke om at produceringen af nummeret
> betyder meget. Betydende at hvis man have produceret sin demo-udgave
federe
> kunne man måske være kommet med. Det er jo pop - presentation is
> everything!
>
> hilsen Jonas
>
Du har sikkert ret, det hjælper jo godt at være etableret, det gør det noget
lettere at få lavet en god demo. Der er Kirsten og Søren jo nærmest
perfekt, eftersom Søren selv er en temmelig rutineret producer.

M.V.H.....Benny..



Per Moreau (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Per Moreau


Dato : 24-02-03 17:33


"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3e59f54e$0$31934$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Ja, jeg er sikkert lidt uvidende, men er der intet MGP i år pga. Malenes
> sørgelige pladsering sidste år?
>
> Christian
>
>
Nej, der er ingen voksen MPG i år pga dette.
Der er kun "mini" MPG, altså for børnene.
Det er der just heller ingen grund til når Danmark alligevel ikke kan
deltage i den internationale pga sidstepladsen i 2002.

Mvh
Per M.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste