Hyperlink
Fra : Torben

Dato : 24-02-03 08:56

Hej
når jeg klikker på et hyperlink får jeg denne meddelse
"kan ikke finde internet-serveren eller proxy-serveren."
dette sker i alle mine office programmer (office xp)
Hvad gør jeg forkert ?

--
Mvh./Torben S.

Fra : pre

Dato : 24-02-03 12:31

Hyperlink kan være mange ting. Prøv at placere linket i Word. Klik på
Funktioner/Indstillinger og aktiver "Vis kode".
Nu vises selve feltet. Hvis der mellem "Hyperlink" og "http" står en tekst,
så duer linket kun i forbindelse med en allerede etableret web side. Stil
Vis kode tilbage.

Prøv en anden test. Klik Indsæt Hyperlink. Normalt vil dialogboksen vise
forskellige adresser der har været i brug. Vælg en, afslut. Det link skal
virke.
pre

mailto:perian&#64postkasse.net