Kærlighedssange
Fra : Jimmy

Dato : 23-02-03 23:10

Hej

Når kæresten har slået op med en synes jeg ofte, at man lytter mere til
sangtekster og får dem drejet, så de passer lige ind i den aktuelle
situation.

Har I et par sangtitler, som har fået Jer til at føle på den måde?

Mvh
Jimmy

Fra : Søren H. Nicolaisen

Dato : 23-02-03 23:18

Hvis du får brug for mig, med Tøsedrengene.

Fra : Asta Nielsen

Dato : 24-02-03 00:08

> [...]
> situation.
>
> Har I et par sangtitler, som har fået Jer til at føle på den måde?

Titelsangen fra "Nikolaj og Julie" af Tim Christensen...."Right Next To The Right One"

Venlig hilsen
Asta>

Fra : Torben Larsen

Dato : 24-02-03 00:34

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote in message
> [...]
> situation.
>
> Har I et par sangtitler, som har fået Jer til at føle på den måde?

1000 Violins: You Ungrateful Bastard
Joy Division: Love Will Tear Us Apart og stort set alt andet med dem
Smiths: What Difference Does It Make

Torben

Fra : Rundude

Dato : 24-02-03 08:33

Jimmy wrote:
[...]

------------OOOOOOOOO-----------
Yo there!

Der er tonsvis af de for fedeste kærlighedssange, eller i hvert fald sange
som man kan komme i en melankolsk stemning af...
Mix en cd med nedenstående numre og det er lige til pinebænken hvis du
(hvilket jeg ikke håber) lige er blevet dumpet af kæresten.
Det var lige hvad jeg ku komme på....
mvh
Rundude aka Kenneth

1.Ray dee ohh: Brændende læber
2.sinead o'conner: nothing compares to you
3.julie: every little part of me
4.nazareth: love hurts
5.elton john: sorry seems to be the hardest word
6.rugsted og kreutzfelt: jeg ved det godt (at det for sent nu)
7.robbie willams: feel
8.gloria estafan: don't wanna loose you
9.tony braxton: unbreak my heart
10.celine dion: think twice
11.georg michael: careless whisper
12.rod steward: have I told you lately that I love you
13.danseorkestret: kom tilbage til mig
14.dodo and the dodos: vågner i natten
15.erann dd: i wanna wake up with you
16. Phil collins: i wish it would rain down
17.danser med drenge: var det en fejl (aldrig undvære dig, du gik uden at se
dig tilbage, alt ofr at beholde dig er også for totalt fede)

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 24-02-03 11:32

Jimmy wrote:
> [...]
> aktuelle situation.
>
> Har I et par sangtitler, som har fået Jer til at føle på den måde?

Jeff Buckley - Lover, You Should've Come Over

Måske den bedste kærlighedssang nogensinde... (imo)

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 24-02-03 21:52

> [...]
> situation.
>
> Har I et par sangtitler, som har fået Jer til at føle på den måde?

Celine Dion - Just Walk Away
Michael Bolton - Said I Loved You But I Lied
Phil Collins - Against All Odds

Det var lige dem jeg kunne komme i tanker om på min egen personlige
melankoli-liste.

Tina

Fra : Japster

Dato : 26-02-03 11:52

Beverley Craven: Promise Me
Og en kæmpe gang Eva Cassidy, specielt Fields Of Gold! :)

-Japster

Fra : Henrik Øster

Dato : 27-02-03 10:45

Tør man nævne Violent Femmes' »Fat« med den pragtfulde linje: I hope you
get fat!
Henrik

Fra : Troels

Dato : 27-02-03 11:42

> [...]
> situation.
>
> Har I et par sangtitler, som har fået Jer til at føle på den måde?

Jeg synes stadigvæk at Blur - No distance left to run er KLASSE!

/Troels

Fra : Morten Andersen

Dato : 28-02-03 11:39

Jimmy <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> skrev:
> [...]

Hvis man er i
kæresten-er-skredet-og-det-eneste-jeg-har-overskud-til-er-at-sidde-og-
ynke-for-mig-selv-og-høre-sørgelig-
musik-humør (og det kan jo ske for selv den bedste), så er
Spiritualized - Broken Heart et must. Fantastisk nummer! Intet
mindre. Deprimerende ja, men på smukkeste vis.
--
a little arithmetics got me down...