AD-aware OK eller ej?
Fra : Jane

Dato : 22-02-03 17:23

Når jeg udføre en scanning fjerner den alle grimme cookies som hentes med
Explore, men når jeg så ser i Netscape "Privacy & security-cookie" så
ligger der stadig, efter en scanning, flere doubbeltklik samt andre, som
burde være fjernet. Er der en forklaring på det?
Venlig hilsen
Jane

Fra : kim

Dato : 22-02-03 21:51

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligger der stadig, efter en scanning, flere doubbeltklik samt andre, som
> burde være fjernet. Er der en forklaring på det?

Hvilken version ?
Min nye ver. 6.0 som jeg kører på en XP, ja så når jeg vil
slukke min pc'er, vil den ikke før jeg har afsluttet
Ad-watch 3.0.. og hvis jeg afslutter Ad-watch 3.0 først
kan jeg uden problemer lukke XP ned...
Det gjorde min ver. 5.83 ikke...
Har andre dette problem og hvordan fjerner man det ?
( skod AD-aware6.0 )
Mvh Kim

Fra : B.R.

Dato : 22-02-03 22:02

kim wrote:

> Har andre dette problem og hvordan fjerner man det ?

Jeg har samme problem på 3 computere med XP pro dk SP 1 og har ingen
løsning fundet

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-02-03 22:15

Jane wrote in <Xns932AB421E5A22nokvinFJDTTehotm@66.150.105.46>:
> [...]
> ligger der stadig, efter en scanning, flere doubbeltklik samt andre, som
> burde være fjernet. Er der en forklaring på det?

Jeg forstår dit spørgsmål sådan her:
Der fjernes cookies i Internet Explorer, og du undrer dig over hvorfor der
stadig er cookies i Netscape.

Forklaringen er, at de ikke lagrer cookies sammen. Faktisk lagres de ikke
engang på samme måde. De har altså ikke noget med hinanden at gøre. For at
fjerne cookies fra Netscape skal man altså... øh... fjerne cookies fra
Netscape. :)

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 23-02-03 03:48

Niels Andersen 's insignificant opinion was stated in:
1809525.7x8MqYRkmi@home.myplace.dk

> [...]
> ikke engang på samme måde. De har altså ikke noget med hinanden at
> gøre. For at fjerne cookies fra Netscape skal man altså... øh...

Jeg læser det derimod som at den godt vil fjerne cookies i IE men ikke i
netscapes.

ADaware burde kikke begge steder, jeg har ikke netscape på denne spand så
jeg kan ikke se efter, men der er tilsydenladende ikke noget at justere i
settings for adaware..

Skulle det være tilfældet er det klart en mangel ved AAW..

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Jane

Dato : 23-02-03 15:52

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> wrote in

> [...]
Ja

Ja,men hvad skal men så med AAW??

> Jeg læser det derimod som at den godt vil fjerne cookies i IE men ikke i
> netscapes.

Ja det er korrekt, ADW fjerner alle de grimme cookies i IE, når jeg så
bruger Netscape og åbner de samme sider, får jeg også de samme cookies som
når jeg bruger IE, men ADW fjerner dem ikke ved en scanning, jeg kan kun
fjerne dem manuelt ved selv at slette dem gennem Netscape. Den nye ADW
udføre jo dybdescanning og jeg ved ikke hvad, men hvad hjælper det når den
ikke renser ordentlig op, så er det jo bare falsk trykhed.

> ADaware burde kikke begge steder, jeg har ikke netscape på denne spand så
> jeg kan ikke se efter, men der er tilsydenladende ikke noget at justere i
> settings for adaware..

Jeg har heller ikke kunne finde noget at justere i settings.

> Skulle det være tilfældet er det klart en mangel ved AAW..

Ja helt sikkert en grov mangel når AAW ikke fjerner de cookies som kommer
ind på maskinen gennem Netscape :(

Venlig hilsen
Jane