Dansk -> Engelsk Excel XP
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-03 14:04

Jeg har pt. installeret den danske version af Excel XP, men jeg er godt og
grundigt træt af de danske forkortelser man skal benytte i formlerne.

Hvis jeg eksempelvis skal bruge eksponentialfunktionen i en formel skriver
man "exp" i den engelske version, men i den danske skal jeg skrive "eksp".
Når jeg laver makroer i VB kode bruger jeg jo de engelsk
termer/formeludtryk, og derfor ville det være dejligt hvis jeg også kunne
benytte de engelske formeludtryk selvom det er den danske version af Excel
jeg har installeret.

Nogen forslag?

På forhånd tak,

Esben