Skema/ skabelon
Fra : Kaj U

Dato : 22-02-03 12:30

Jeg har brug for at lave et skema til udarbejdelse af referater
Jeg har lavet dette i en skabelon, men vil gerne kunne låse de faste
formularfeldter
så der ikke kan rettes eller skrives i disse
Eks:
Referat af
Deltagere
Referent
Hvis jeg beskytter dokumentet er alt låst så der ikke kan skrives i de
følgende feldter
Hvis det ikke er låst kan der rettes i alt
Er der en funktion der kan klare dette
Kaj Ulrik
kaju@mail1.stofanet.dkX

Fra : Jens \"Molotov\"

Dato : 22-02-03 15:23

Du skal bare lave de felster der skal udfyldes som formularfelter. Derefter
beskytter du dokumentet, og vælger "Udfyldning af formularer" Nu er HELE
dokumentet låst undtaget de felter som der skal skrives i. Hvis du
højreklikker (Ved venstremus) kan du vælge egenskaber. Her kan du vælge hvor
langt man må udfylde, skrive hjælpetekst mv.

Håber det er svar nok.

VH
Molotov

Fra : Kaj U

Dato : 23-02-03 01:27

Tak. det var meget nemmere end jeg troede
Jeg havde alle mulige "svære" løsninger i hovedet - der bare ikke fungerede
mvh
kaj u
Jens "Molotov" <jens@moltovs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e578823$0$4318$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : preben nielsen

Dato : 23-02-03 09:52

> [...]
skrives i de
> følgende feldter
> Hvis det ikke er låst kan der rettes i alt

Vælg de felter der skal kunne skrives i, højreklik og vælg
Formater celler->Beskyttelse, fjern fluebenet i Låst. Nu er disse
celler "ulåste".

Herefter beskytter du dokumentet, og nu kan du kun skrive i de
ulåste felter

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jens \"Molotov\"

Dato : 23-02-03 11:08

Det er i Excel du mener...Jeg tror han mente Word

Molotov