Tab Søges
Fra : Enzo

Dato : 22-02-03 21:12

Hejza...
Er her nogen der kan hjælpe mig med nogle tabs/chords til:

* John Mayer - "No Such Thing"

*Dashboard Confessional - "The Brilliant dance" og "The place you come to
fear the most"
Tror han stemmer guitaren om til et eller andet! men det må kunne spilles
uden at stemme om... Right?
På forhånd tak for hjælpen...

__________________________________________________________________ Peter
Knudsen ICQ#: 132228052 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Mads Madsen

Dato : 22-02-03 13:01

"Enzo" <Enzo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejza...
> Er her nogen der kan hjælpe mig med nogle tabs/chords til:
>
> * John Mayer - "No Such Thing"

http://www.google.com/search?q=John+Mayer+-+%22No+Such+Thing%22
eller
http://www.thetabworld.com/John_Mayer__No_Such_Thing_guitar_tab_49452/showta
b.jsp

Mads
PS. prøv google

Fra : ChristianTC

Dato : 22-02-03 13:53

"Enzo" <Enzo@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> __________________________________________________________________ Peter
> Knudsen ICQ#: 132228052 Current ICQ status: + More ways to contact me

Husk at stille dit ur på computeren rigtig. Det står på klokken 21:12 og på
den måde kommer alle de nye indlæg under dit.

MVH
Christian

Fra : hoense

Dato : 14-03-03 13:42

prøv på:
www.mxtabs.net eller www.olga.net.... det er kannon gode... mxtabs er
dog den bedster der kan der os findes tabs til trommer og guitar!

http://www.kandu.dk/