Trådløse telefoner. Er dette neutrale tes~
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-02-03 22:27

Jeg faldt over denne side.
http://home.worldonline.dk/bba/cordless/cordless.htm

Jeg er specielt interesseret vedr. trådløse telefoner.

Men er det værd at bruge tid på at læse det.?
Jeg kan ikke se hvem der står bag.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Bakke

Dato : 23-02-03 22:12

> Men er det værd at bruge tid på at læse det.?

Nej !

Fuldstændig ubrugeligt vås.
Oplysningerne er for det første alt for gamle - mit check var Siemens
Gigaset - og desuden meget mangelfulde.
Men jeg har selv fulgt med i offentliggjorte afprøvninger - og den i
Politiken for 2 uger siden var altså ikke en ægte afprøvning, men bare noget
usagligt pjat -
og mener fortsat, at B&O og Siemens er de bedste bud på trådløse, der kan
købes i Danmark.Men prisforskellen er meget større end funktionsforskellen.
Der findes meget mere sofistikerede trådløse telefoner at købe i udlandet,
men desværre kan man ikke regne med, at de virker på et dansk telefonsystem.

Mvh

Bo