e-mail adresser
Fra : Kims Bíx

Dato : 21-02-03 18:59

Mine e-mail adresser er ikke understreget, i MS Outlook XP.
Det er så irriterende, at de ikke er understreget - så kan man ikke
bare trykke på dem - og sende en mail.
jeg syntes selv jeg har ledt alle steder i indstillinger og. lign.
men indtil nu uden held.

HJÆLP

Fra : pre

Dato : 21-02-03 22:16

Jamen det irriterende er da at du ikke har været igenem alle
indstillingsmulighederne. Dette ene eksempel finder du i AutoCorrect
hvor det netop kan slås fra - til glæde for dem der helst vil være fri.
Linien hedder Internet- og netværksstier med hyperlinks.
"Kims Bíx" <salg@kims.nu> wrote in message
© pre 2003

:
: HJÆLP

Fra : Gevaldi

Dato : 21-02-03 23:06

pre skrev:

> Jamen det irriterende er da at du ikke har været igenem alle
> indstillingsmulighederne.

Her er endnu en indstillings mulighed:

/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.