Norton Internet Security
Fra : Søren

Dato : 21-02-03 17:24

Hej

Min Norton Internet Security 2002 er ved at udløbe og jeg har derfor købt
2003 versionen. Når jeg installere denne får jeg hele tiden at vide at jeg
skal afinstallere den tidligere version og genstarte maskinen. Det har jeg
gjort mange gange nu, men den bliver ved med samme fejlmeddelelse.

I tilføj/fjern programmer er der 3 elementer der har noget med Norton at
gøre og jeg har fjernet dem alle.

Bruger Win XP.

Er der nogen der har en løsning på dette problem ?

Hilsen
Søren

Fra : Torben Jensen

Dato : 21-02-03 19:42

"Søren" <srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre og jeg har fjernet dem alle.
>
> Bruger Win XP.
>
> Er der nogen der har en løsning på dette problem ?

Hej Søren.
I xp er der flere mapper under documents and settings der hedder noget med
symantec og de skal væk alle sammen det er lidt af et arbejde at finde , og
så er det en god ting at kører en reag clean for at fjerne det hele.
--
Mvh Torben

Fra : Per Moreau

Dato : 22-02-03 03:40

> [...]
> gøre og jeg har fjernet dem alle.
>
> Bruger Win XP.
>
> Er der nogen der har en løsning på dette problem ?

Der ligger nok lidt tilbage i din registrering.
Det kan du slette med et program der hedder RegCleaner som kan
hentes ned herfra: http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/software.shtml
For at få den på dansk skal du efter install vælge følgende:
Options-Language-Select Language og vælge filen: danish.rlg
Det du så skal slette med programmet er alt hvad der hedder
Symantec og når dette er sket genstarter du maskinen og
du skulle nu være klar til at instalere din nye NIS2003

Mvh
Per M.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-02-03 13:43

On Sat, 22 Feb 2003 03:40:25 +0100, "Per Moreau"
<hunger@morbomail.com> wrote:

>Der ligger nok lidt tilbage i din registrering.
>Det kan du slette med et program der hedder RegCleaner som kan
>hentes ned herfra: http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/software.shtml

Har du gode erfaringer med denne regcleaner til XP ?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org