frameborder i valideret XHTML
Fra : Steen

Dato : 21-02-03 14:29

Hej
Jeg har et lille problem med en frameborder i et frameset..

Jeg har nu gået efter XHTML standarden og koden valideres korrekt, der er
bare lige en lille ting... selvom jeg har sat frameborder="0" (i <frame />),
viser den stadig en 2 px høj frame i farven #E0DFE3 som jeg ikke har sat
nogle steder på hele dokumentet.
Jeg ville høre om der var en mulighed for at fjerne denne border, samtidig
med at dokumentet skal valideres ordentligt?..

Jeg kan sætte border="0" i <frameset>, så er borderen væk... Men så
valideres siden ikke korrekt.
Jeg har prøvet at fjerne border="0" i <frameset> og istedet lave det i CSS..
men det reagerer den ikke på.

Er der en (eller mange) derude som kan løse mit problem?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-03 19:23

"Steen" <steen@msdesign.dk> skrev :

> [...]
>viser den stadig en 2 px høj frame i farven #E0DFE3 som jeg ikke har sat

Meget kort:

Det kan ikke lade sig gøre at fjerne frameborder og få siden
valideret.

Det har været oppe mange gange før, så derfor det korte svar.

Fra : Steen

Dato : 22-02-03 18:37

> Meget kort:
>
> Det kan ikke lade sig gøre at fjerne frameborder og få siden
> valideret.
>
> Det har været oppe mange gange før, så derfor det korte svar.

Jamen et kort svar er også et svar, og det er et kvalificeret svar, så jeg
takker mange gange.