Job som roadie
Fra : Christian Muus

Dato : 20-02-03 22:27

Hej

Hvordan bliver man egentlig roadie for de store rockbands? Er det mon sådan
noget med at man skal kende nogen der kender nogen?

Christian

Fra : Bach|DK|

Dato : 20-02-03 22:49

> Hvordan bliver man egentlig roadie for de store rockbands?

Ja, det gad jeg egentlig også godt at vide. Det kunne være sjovt, men
sikkert hårdt.
--
Michael Bach

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 20-02-03 23:03

Christian Muus wrote:
> Hvordan bliver man egentlig roadie for de store rockbands? Er det mon
> sådan noget med at man skal kende nogen der kender nogen?

Det er vist meget med nogen som kender nogen.....
men der er da jobannoncer på www.crewforum.dk

Eller man kan jo melde sig under fanerne ved feks Grøn koncert
så kan man jo efterhånden selv blive en af dem som kender nogen

/ Flying Hotdogs

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-02-03 17:29

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e55477c$0$173

> Hvordan bliver man egentlig roadie for de store rockbands? Er det mon sådan
> noget med at man skal kende nogen der kender nogen?

Det er såmænd meget nemt.

Du fortæller dem blot, at du er villig til at knokle 18 timer hver dag, uden pauser, frokost,
diæter eller løn

Så bli'r du roadie...

Claus
--
**** SMART Mini krydsfeldt til lydkortmanden *********
*** Skån dit lydkort og få masser af tilslutningsmuligheder **