Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ATI Radeon 9000 128Mb DDR
Fra : Roger

Dato : 20-02-03 13:01

Kan noen si meg om man kan få et Radeon 9000 128Mb uten vifte.
Jeg finner dette på 64Mb kort men ikke på 128.
Eventuelt en url.Det må ha tv ut

Mvh Roger

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-02-03 09:59

Roger wrote:
> Kan noen si meg om man kan få et Radeon 9000
> 128Mb uten vifte.

Der er ingen blæser på de fleste Radeon 9000 kort
og det gælder både 64 og 128MB versionerne,
det er dog forskelligt fra mærke til mærke.

> Jeg finner dette på 64Mb kort men ikke på 128.
> Eventuelt en url.Det må ha tv ut

Jeg ved at Sapphires Radeon 9000 (64 og 128MB)
kort er uden blæser, men jeg ville alligevel spørge
forhandleren, så jeg ikke risikerer at modtaget et
kort med blæser!

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.