Erfaringer mht. tørdragt.
Fra : Lars Schmidt

Dato : 19-02-03 21:06

Hej NG.

Jeg tænker på at købe en waterproof tørdragt.
Jeg har talt med en forhandler af denne type som roste den til skyerne.
Deres hjemmeside og deres anmeldelse i det sidste nye DYK, lød heller ikke
kedeligt.
Er der nogle i NG som evt. bruger denne tørdragt og kan anbefale- eller
fraråde købet?
Den som jeg kigger på er "lillebroderen" til Antartica 2000 Z.

Mvh

Lars

Fra : Campione

Dato : 20-02-03 10:07

Jeg kender ikke dragten, men det lyder da lovende hvis den er vandtæt

--
Sinc Steen Morthorst
Campione 2002

Fra : TJOR

Dato : 20-02-03 13:11

Fortæl mig lige hvilken forhandler der ikke roser deres egne produkter???
Jeg har ikke selv en, men har kigget på en da min buddy skulle have tørdragt
og den ser OK ud.

Thor

Fra : dykbg

Dato : 27-02-03 11:36

http://www.kandu.dk/

Fra : dykbg

Dato : 27-02-03 11:39

> [...]
eller
> fraråde købet?
> Den som jeg kigger på er "lillebroderen" til Antartica 2000 Z.

har en waterproof og er meget tilfreds er 5 i klubben der dykker med den

lidt problemer med møre mangchetter på ærmer

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Saabye

Dato : 27-02-03 12:23

Havde samme problem med møre manchetter.. Hvis dragten ikke er for
gammel, så send den til Waterproof og få dem skiftet uden beregning..

Ellers MEGET tilfreds med dragten..

/Morten