Cykeltur til Lolland
Fra : Jimmy

Dato : 19-02-03 20:43

Hej

Til sommer skal jeg cykle til Lolland/Falster og ønsker at sove på moteller
så billigt som muligt.

Findes der en hjemmeside, der netop beskriver en sådan tur med ruter og
moteller på vejen?

Eller har I prøvet noget lignende og vil dele nogle erfaringer?

mvh
Jimmy

Fra : Steen Larsen \(4040\~

Dato : 19-02-03 23:06

> [...]
sådan tur med ruter og
> moteller på vejen? Eller har I prøvet noget lignende og vil dele nogle

Cykling og moteller ???
Er der en speciel grund til det valg?
Se f.eks. på www.dcf.dk . Der er mange gode forslag.
/Steen

Fra : Jimmy

Dato : 19-02-03 23:58

"Steen Larsen (4040)" <sl@mboks301.get2net.dk> wrote in message
> moteller
> sådan tur med ruter og
> erfaringer?
>

> Cykling og moteller ???
> Er der en speciel grund til det valg?

Ja da.
Jeg forventer at moteller er billigere end regulære hoteller.
Vi ønsker ikke at sove i telt, men vardrerhjem er f.eks. fint.
Alt med tag over hovedet og lav risiko for tyveri.

> Se f.eks. på www.dcf.dk . Der er mange gode forslag.

Takker,
Jimmy

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-02-03 00:05

On Wed, 19 Feb 2003 23:57:42 +0100, "Jimmy"
<nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote:

>Jeg forventer at moteller er billigere end regulære hoteller.

Det ved jeg ikke, men det gælder nok private værelser. De formidles
bl.a. af de lokale turistkontorer, men så er det nok mest praktisk at
planlægge og bestille på forhånd.

>[...] men vardrerhjem er f.eks. fint. [...]

Det ville jeg så foretrække.

>Takker,

Ellers ville det måske hjælpe lidt, hvis du skrev, hvorfra du vil
cykle til Lolland.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jimmy

Dato : 20-02-03 07:04

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> wrote in message
> On Wed, 19 Feb 2003 23:57:42 +0100, "Jimmy"
> <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote:
>
> Ellers ville det måske hjælpe lidt, hvis du skrev, hvorfra du vil
> cykle til Lolland.

Den er smuttet - Jeg havde faktisk skrevet det, men må have slettet linien i
korrektur før afsendelse.

Det er fra København.

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-02-03 10:35

On Thu, 20 Feb 2003 07:04:28 +0100, "Jimmy"
<nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote:

>Det er fra København.

Så kan du måske finde lidt inspiration her

http://www.bikeandsea-denmark.com/

og især her

http://www.bike-berlin-copenhagen.com/sprog_dansk/dansk.html

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Biker-Torben®

Dato : 20-02-03 13:45

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote in message
> Jeg forventer at moteller er billigere end regulære hoteller.
> Vi ønsker ikke at sove i telt, men vardrerhjem er f.eks. fint.
> Alt med tag over hovedet og lav risiko for tyveri.

Oversigt over vandrerhjem i Danmark finder du her: www.danhostel.dk

Hilsen
Torben

www.motorcykel-rejser.dk