Carpark igen
Fra : Andrew

Dato : 19-02-03 20:08

Hej

Jeg MÅ lige skyde en bemærkning ud i luften omkring Carpark Norths debut
album. Det er simpelthen genialt. Jeg ser kun en enkelt eller to svipsere,
men de resterende 8 sange er fabelagtigt fantastiske !!!

Sangeren synger helt fantastisk fedt især i "There's a place" !

Superfedt album og jeg glæder mig SÅ SÅ SÅ meget til at følge dem! Lad os
bare ikke håbe at de splitter op hurtigt, ligesom det skete med Dizzy!

TÆNK hvor meget FED musik Dizzy Mizz Lizzy kunne have lavet...

Mvh Anders

Fra : Andrew

Dato : 19-02-03 20:09

Er der forresten nogen der ved hvor meget de har solgt?!

Mvh Anders

Fra : hylstar

Dato : 19-02-03 20:22

Hør Katapult imorgen, de vil komme med nyheden...
Ellers tjek selv http://www.hit-listen.dk - måske er den først opdateret
mandag, ved ikke helt !?

http://www.kandu.dk/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 19-02-03 20:46

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> TÆNK hvor meget FED musik Dizzy Mizz Lizzy kunne have lavet...

Ja, deres første plade var fed. Men den anden var da lige godt ikke specielt
spændende. Mon ikke de var blevet sammen, hvis de havde haft mere end en
enkelt plade at fyre af? Lad os holde fast i den første, glemme den anden,
og så nyde de par gode numre, som Tim sidenhen har fyret af.

/Nikolaj

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-02-03 22:04

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> enkelt plade at fyre af? Lad os holde fast i den første, glemme den anden,
> og så nyde de par gode numre, som Tim sidenhen har fyret af.

Tjahhh. Jeg synes godt nok at Rotator er fuldfed hele vejen igennem :). I
mine øjne helt på højde med 1'eren.

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-02-03 22:06

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men de resterende 8 sange er fabelagtigt fantastiske !!!
>
> Sangeren synger helt fantastisk fedt især i "There's a place" !

Så skulle du overveje at høre den version der ligger på promoen, Carstereo.
Den er i mine øjne en del federe end den nye. Tilgengæld har Spain fået nyt
liv (i den grad) på det nye album.

> Superfedt album og jeg glæder mig SÅ SÅ SÅ meget til at følge dem! Lad os
> bare ikke håbe at de splitter op hurtigt, ligesom det skete med Dizzy!

Nej tak.

> TÆNK hvor meget FED musik Dizzy Mizz Lizzy kunne have lavet...

Men det kom de ikke til.... Godnat og sov godt! (ØV).

- Martin

Fra : zcully

Dato : 20-02-03 21:24

<snip>

> [...]
Carstereo.
> Den er i mine øjne en del federe end den nye. Tilgengæld har Spain fået

Det har transperant and glaslike ihvertfald også helt vildt. Hold op hvor en
hæslig stemme han har på Carstereo.

/Zcully

Fra : paw jeppesen

Dato : 22-02-03 10:41

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyt
>
> Det har transperant and glaslike ihvertfald også helt vildt. Hold op hvor

BTW. er der nogen der ved om man stadig kan købe carsterio??