Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
redigering...
Fra : spitz

Dato : 19-02-03 18:42

hej!

någon som kan tipsa mig om ett sjysst video-redigeringskort för analog
video (s-video)

har hört att pinnacle skall vara bra..

/Mange

Fra : kurt

Dato : 20-02-03 14:11

spitz <026.125645@telia.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:wlP4a.11397$FF4.631506@newsb.telia.net...
> hej!
>
> någon som kan tipsa mig om ett sjysst video-redigeringskort för analog
> video (s-video)
>
> har hört att pinnacle skall vara bra..

Jeg har prøvet et pinnacle dc 30 +, det ville ikke virke ordenligt hos mig
derfor kan jeg ikke anbefale dette kort. Har skiftet til et Canopus Dv
Raptor og en ADVC 50 hvilket er en converter, da Raptor kører digital in-put
men analog out-put. Samtidig køre det real time, hvilket jeg syntes er en
fordel, gælder kun canopus egne overgange og lign. Der er nok kun en ulempe,
prisen. Fra nyt ca. 6000 kr.

Ivan