ang: hjelm
Fra : Fam Fischer

Dato : 19-02-03 09:32

til ng

er hjelme billiger i tyskland end danmark
den skal bruges til scooter 45

vh. manse

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-02-03 22:05

"Fam Fischer" <lm-fischer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> til ng
>
> er hjelme billiger i tyskland end danmark
> den skal bruges til scooter 45
>
> vh. manse

Hvis jeg ikke tager fejl, så skal alt hvad der har med sikkerhed at gøre
godkendes i Danmark, er det ikke det, og du kommer til skade, så dækker
forsikringen ikke en meter.

Kim Larsen

Fra : Allig8or

Dato : 20-02-03 15:21

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Hvis jeg ikke tager fejl, så skal alt hvad der har med sikkerhed at gøre
> godkendes i Danmark, er det ikke det, og du kommer til skade, så dækker

sandelig også i Tyskland..Mener det hedder(TUV)...el.lign.
I øvrigt er der ikke meget at spare på en almindelig integralhjelm,men om
der er nogen af de dyre mærker,hvor man kan spare lidt,ved Jeg ikke......
Men T.Hansen,har tilbud på en Runner til 495kr.(godkendt til MC) for
tiden.....
Jeg køber nok sådan en,da det tilsyneladende,er umuligt at få et nyt visir
til min gamle Bieffe(12-13år)

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-02-03 20:47

> [...]
> tiden.....
> Jeg køber nok sådan en,da det tilsyneladende,er umuligt at få et nyt visir

Det er jo ligegyldigt om det er godkendt i Tyskland, der SKAL være dette
danske mærke i, ellers kan man godt glemme at få noget retur ved en skade
her i lille forbuds Danmark

Kim Larsen

Fra : Allig8or

Dato : 20-02-03 21:28

> [...]
> her i lille forbuds Danmark
>
> Kim Larsen
> Kan du præcisere,lidt mere,hvad det er for et mærke,i disse EU-tider,er
der jo mange mærker.......?

Venlgst...

Fra : Niels

Dato : 20-02-03 21:29

sludder

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-02-03 01:05

Kim Larsen wrote:
> Det er jo ligegyldigt om det er godkendt i Tyskland, der SKAL være
> dette danske mærke i, ellers kan man godt glemme at få noget retur
> ved en skade her i lille forbuds Danmark

Det er ikke korrekt. Der er ikke krav om at hjelmen skal være specielt
godkendt i Danmark.

--
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.