Jimi Hendrix KB-Hallen koncert søges
Fra : KG

Dato : 19-02-03 01:45

Jeg sidder lige og høre Jimi Hendrix live-concert fra Fillmore East nytåret
69/70, total fed syre ;-p (på 2 CD'er - MCD 11931 - 1999 Experince Hendrix
LCC, red.

Men så tænker jeg på den berømte (ihvertfald i DK) KB-Hallen koncert, 3.
september '70, som efter sigende skulle være en af hans bedre koncerter
overhovedet....(!)

Nogen der ved om liveoptagelserne fra denne koncert mon skulle være samlet på
en skive?

/KG

Fra : KG

Dato : 19-02-03 01:47

KG <KG@themuleNOSPAM.com> wrote in

> september '70, som efter sigende skulle være en af hans bedre koncerter

UPS! istedet for "bedre" skulle stå "bedste" - væsentlig forståelselsmæssig
fejl! *G*

/KG

Fra : Lars Rindsig

Dato : 19-02-03 01:51

KG wrote:

> Nogen der ved om liveoptagelserne fra denne koncert mon skulle være samlet på
> en skive?

Ikke officielt. Jeg ved, den findes som bootleg, men den er masteret fra
to forskellige optagelser fra selve salen (dvs blandt publikum), så
lydkvaliteten er næppe decideret fantastisk. (Jeg har ikke hørt den).

Lars