Flyve fra Malmö
Fra : Raz

Dato : 18-02-03 13:37

Jeg har set flere steder på nettet, at det er væsenligt billigere at
købe en charterrejse i sverige, med afgang fra Sturup lufthavn
(Malmö), end det er at flyve fra København. Ofte sparer man over dkr.
1.000,-.

Er der nogen, der har erfaring med dette? Er der nogle fælder, jeg
skal passe på?

Tidligere har jeg læst om bustuter direkte fra Købanhavn til Sturup,
men jeg kan intet finde på nettet i dag. Er der nogle, der ligger inde
med et link eller to?

På forhånd tak,

Raz

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 18-02-03 14:48

"Raz" <rasmus@lundgreen.net> wrote in message
> [...]
> købe en charterrejse i sverige, med afgang fra Sturup lufthavn
> (Malmö), end det er at flyve fra København. Ofte sparer man over dkr.

Well, har ikke erfaringe rmed at flyve charter fra Malmö, men har fløjet med
Ryan air til London.

Ingen ballade overhovedet, tager ca. 30 min i bil fra Kbh., der er en stor
langtidsparkering, hvor jeg mener vi betalte 80 kr. for 4-5 dage.

Tilgengæld har jeg foreløbig gode erfaringer med at bestille flybillet til
Thailand i Svarige, med afgang fra Kastrup.

Hvis du tjekker www.Solfaktor.com kan du søge på alle nordiske
charterselskaber.

Jeg bestilte for nogle måneder 2 flybilletter til Thailand til omkring 13500
s.kr. (ca. 11.000 d.kr).

Da jeg så skulel betale for 2 uger siden var prisen faldet 2000 s.kr. Gav
dem en kalder og de nedskrev min billet 1500 s.kr., der blev fraregnet 5% af
den originale billetpris som hvis jeg havde afbooket billetten.

Så nu sidder jeg med 2 billetter til omkring 9500 d.kr., hvis jeg tjekker
samme flyafgang i Danmark koster billetten 16.000, stadig fra Kastrup.

Mvh.

Kim Jørgensen

Fra : Michael Christensen

Dato : 18-02-03 16:35

Der kører en direkte bus, rute 737, fra Ingerslevsgade i København non stop
til Sturup.
Her er et link: http://www.graahundbus.dk/rute737.htm

Michael