Open proxy???
Fra : Mikkel Gundersen

Dato : 18-02-03 12:57

Davs

Når jeg prøver at logge på en IRC server får jeg af vide at jeg har en open
proxy
(se: http://www.quakenet.org/openproxies.html - ID: 140060)
Hvordan kan jeg slippe af med den?

Fra : Thor Larholm

Dato : 18-02-03 14:07

"Mikkel Gundersen" <mohock@tdcspace.dk> wrote in message
> Når jeg prøver at logge på en IRC server får jeg af vide at jeg har en
> [...]

Ved at finde og lukke de programmer der kører proxy på din maskine.

Fra http://www.quakenet.org/openproxies/glineshow.php?ID=140060 :

> The following open Proxies were found on your IP:
> SOCKS4-Proxy on Port 1080
> SOCKS5-Proxy on Port 1080
> HTTP-Proxy that supports the CONNECT-Command on Port 6588

Du kører proxy servere på port 1080 samt 6588.

Den der kører på port 6588 er AnalogX Proxy som du må have hentet og
installeret fra analogx.com, enten må du konfigurere den korrekt eller
afinstallere den.

> telnet 80.197.60.132 6588
> CONNECT dr.dk HTTP/1.0
> HTTP/1.0 200 Connection established
> Proxy-Agent: AnalogX Proxy

Jeg kiggede ikke umiddelbart på din port 1080, det kan være så meget.

--
Thor Larholm