En død 3210...
Fra : brb

Dato : 18-02-03 11:59

Hejsa... Jeg har 1 stk hel død 3210.. Jeg flashede den forkert, og den vil
nu ikke tænde.

Er der noget at gøre, eller skal den bare i skraldespanden!

Har forresten kommet til at putte 3310 software i en 3330, som gør det
samme..

Men ellers går det rigtig godt, og jeg har ikke lavet lort i den siden...

What to do?

Fra : helloo.dk

Dato : 18-02-03 14:45

Du kan sende telefonen til en unlocker, som måske kan redde begge
telefoner..
Find en unlocker nærmest dig på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan (helloo.dk)

Fra : brb

Dato : 18-02-03 14:52

Jeg har selv alle kablerne til nokia incl. dongle...

Hvordan ville jeg evt. kunne gøre det?

God artikkel i ekstrabladet forresten..

René

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 18-02-03 22:47

"brb" <Admin@vipz.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv alle kablerne til nokia incl. dongle...
>
> Hvordan ville jeg evt. kunne gøre det?

Du skal bare hente mcu+ppm på www.napalm.all.at hhv. til 3210 v6.00 og 3330
v4.50.Husk alt det der med full factory og FAID update.Hvis du også har
beskadiget Eeprom, kan du også downloade virgin Eeprom og dernæst gendanne
IMEI.

Ellers kontakt mig på www.12unlock.dk eller ring på 40629093 hvis du ikke
har mod på det.

Mvh. Lars