sidehoved
Fra : Morten Phillipsen

Dato : 18-02-03 00:12

hej

har en folder på 4 - A4 sider

side 1 special sidehoved

side 2+3 ens sidehoved

side 4 Intet Sidehoved

hvordan fjerner jeg side 4's sidehoved uden at berøre sidehovederne på side
2+3 ???

Fra : Klostervej

Dato : 18-02-03 06:45

"Morten Phillipsen" <snipemode@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> har en folder på 4 - A4 sider
>
> side 1 special sidehoved
>
> side 2+3 ens sidehoved
>
> side 4 Intet Sidehoved
>
> hvordan fjerner jeg side 4's sidehoved uden at berøre sidehovederne på
side
> 2+3 ???

Når du står (i word) i sidehovede, så skal du klikke på et ikon i
værktøjslinien "samme som forrige" - Denne funktion skal selvfølgelig slås
fra. Så kan du lave dem forskellige.
Mvh
Dorthe

Fra : Morten Phillipsen

Dato : 18-02-03 11:54

Hej Dorthe

værktøjslinien "samme som forrige" - Denne funktion skal selvfølgelig slås<<

hmmmm....den knap er nedtonet hos mig ....

min side indstilling er special første side...

har du andre forslag...;0)

Fra : Klostervej

Dato : 18-02-03 12:53

> [...]
slås<<

> hmmmm....den knap er nedtonet hos mig ....
>
> min side indstilling er special første side...

Hej igen!
Det har jeg da. Sådan da. Jeg tror i hvert fald, jeg ved hvorfor den er
deaktiveret. Lige før den side, som skal have et nyt sidehovede, der
indsætter du et sektionsskift i stedet for et sideskift.
Menuen "indsæt"
"sideskift m.m." (den øverste i word 2000)
Vælg her sektionsskift - næste side.
Det skal du bare gøre hver gang du vil have så at sige en ny sektion i dit
dokument. Så bliver knappen aktiveret.
Skriv lige, om det var det, der gjorde udslaget, eller om du brugte det
andet forslag, der blev nævnt i andet svar på dit spørgsmål.
Mvh
Dorthe

Fra : Morten Phillipsen

Dato : 18-02-03 13:02

Hej Dorte

>Lige før den side, som skal have et nyt sidehovede, der indsætter du et
sektionsskift i stedet for et sideskift.<

det gjorde udslaget...takker for hjælpen... ;0)

Fra : pre

Dato : 18-02-03 11:51

Direkte sender jeg "Fod på Fødderne" hvorfra du kan klippe og indsætte
det felt der passer bedst til situationen. Hvis du i Sideopsæt klikker
på Forskellig første side vil noget i denne retning dække dine ønsker.

{ IF { page }< { numpages } { page } }

© pre 2003

"Morten Phillipsen" <snipemode@mail.dk> wrote in message
: hej