Erfaring med Asus AGP-V7700 GeForce2 GT~
Fra : Thomas H.

Dato : 12-03-01 20:17

I min desperate søgen efter et videograbberkort, der virker på Win2000,
stødte jeg på dette, et Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS Deluxe w./TV-In-Out
Retail

Det skulle kunne grabbe video !
Er der nogen der har prøvet dette på Windows2000 ?

Mit bundkort er et Asus A7V, så det burde vel køre, eller hva'?

Erfaringer, gode/dårlige please..

Mvh
Thomas

Fra : M. Koefoed

Dato : 12-03-01 22:33

Det kan ATI VIVO/AIW da da vidst også..?

Mvh

Mads

Fra : Thomas H.

Dato : 12-03-01 22:45

> Det kan ATI VIVO/AIW da da vidst også..?
>
> Mvh
>
> Mads

Hmm, jeg jeg kan godt se at de kan noget TV-in også....
Men jeg har VIRKELIG dårlige erfaringer med grabberkort og Win2000
Og samtidig lun på de der Geforce, så det ville være kanon, om nogen vidste
om det kørte..

Fra : Knopfisk

Dato : 18-03-01 22:34

Jeg har ikke fået det til at køre ordentligt.... Der kommer "fartstriber" på
billedet når du grabber i en ordentlig opløsning...

- Martin

PS: Såvidt jeg ved kan du slet ikke bruge tv-in på V7700 i win2k..

Fra : DWM

Dato : 18-03-01 22:52

"Knopfisk" <knopfisk@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke fået det til at køre ordentligt.... Der kommer "fartstriber" på
> billedet når du grabber i en ordentlig opløsning...

Der er til tider lidt i toppen af mit. Se evt. den første THX jeg sendte op
i news:dk.binaer
Underligt nok var der ikke på den anden jeg lavede.

> PS: Såvidt jeg ved kan du slet ikke bruge tv-in på V7700 i win2k..

Det er muligt jeg på et tidspunkt snart låner win2k af min kammerat for
at se om det kan eller ej.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS. No it´s not my real emailadress

Fra : Knopfisk

Dato : 19-03-01 10:02

Ifølge det her er der endnu ikke kommet en "digital VCR" til win2k....:

http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/asuse/softapps.html

Men jeg ved ikke om man kan bruge "live" til v7700. Ikke efter hvad de
skriver...

- Martin