Fax Brother T76 - modtage automatisk???
Fra : Per F Andersen

Dato : 17-02-03 11:34

Brothers email-support gider tilsyneladende ikke at hjælpe, så jeg håber
nogen her kan!
Jeg har en Brother Fax-T76, som skulle kunne bruges både som telefon og fax.
Jeg har indstillet og gjort ved, men uanset om den står i mode: tlf/fax
eller mode: kun fax , sker der det, at når det kommer en indgående fax,
skriver den: Løft røret!, hvorefter den kan modtages - ellers ikke! Når der
kommer et ikke-faxopkald skriver den: Indgående samtale.
Det samme sker, når den står i mode: tlf/fax???

Jeg har flere ekstratelefoner, og nummerbestemt ringning

mvh Per