Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Matrox Rainbow Runner Mystiqus
Fra : Hanne Bak og Kurt E.~

Dato : 16-02-03 17:11

Jeg har dette grafikkort, men det er til windows 95, nu har jeg windows xp
professionel, hvordan får jeg programmet til at virke, den kan ikke
installeres, da den skriver det er tilwindows 95, håber nogen kan hjælpe.

Kurt
Odense

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 16-02-03 18:14

"Hanne Bak og Kurt E. Jensen" <hbkj@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> professionel, hvordan får jeg programmet til at virke, den kan ikke
> installeres, da den skriver det er tilwindows 95, håber nogen kan hjælpe.

Er det driveren du mangler eller er
det et Rainbow runner program der ikke vil
køre under XP ?

Har du prøvet at køre programmet i windows9X
kompatibilitets mode ?

Jeg ved ikke om denne driver dur til noget.
http://www.matrox.com/mga/support/drivers/previous/prv_drv.cfm

Version 5.86.032
This is a fully supported WHQL certified driver release for Millennium G200,
Mystique G200, Millennium G400, Millennium G450, Millennium G550,
Matrox G200 MMS and Matrox G450 MMS boards.

Jan Rasmussen

Fra : Hanne Bak og Kurt E.~

Dato : 17-02-03 08:54

> [...]
G200,
> Mystique G200, Millennium G400, Millennium G450, Millennium G550,
> Matrox G200 MMS and Matrox G450 MMS boards.

Hej!

Nu er jeg ikke særlig kyndig i opsætning, så jeg er ikke klar over hvad
kompatibilitets mode betyder, men problemet er når jeg sætter CD'rommen i
drevet, og det er startet op, så skriver det at programmet kun køre under
Window's 95, så kan jeg ikke komme videre, jeg ville gerne have det til at
virke, for der en videoudgang på selve kortet.

Kurt
Odense

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-02-03 15:42

"Hanne Bak og Kurt E. Jensen" <hbkj@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Prøv at hente nedenstående driver, den virker på mit Matrox Mystiuqe
og Windows XP(køre som sekundær skærm.)