Hmmm, hvad skal jeg mon vælge (Radeon 9700~
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 16-02-03 16:57

Hejsa.

Mit (gode) gamle GF2 kort kan sgu ikke rigtig følge med mere må jeg nok
erkende, så jeg synes det er på høje tid at skifte....

Efter en del tid med at læse div. tests på nettet af forskellige er jeg mere
eller mindre faldet for Sapphire Radeon 9700 Pro. Dog vil jeg gerne høre om
der er nogen som måske kan anbefale et andet kort som af en eller anden
grund er bedre end Sapphire Radeon 9700 Pro.

Mit system ser pt. således ud:

ASUS A7V333
XP 1700+
512 DDR PC 2700 (Samsung)
Windows XP
Samsung 959 NF og Samsung SyncMaster 191T Silver

Pc'en bliver brugt til ALT hvad man kan bruge sådan en til (stort set). Jeg
spiller en del, programmere, billedbehandling.........etc. etc.

Sapphire kortet står i skrivende stund til 3285 kr. så andre forslag må MAX
koste 3500, da det er hvad budgettet pt. står til at kunne klare.

Jeg håber på en MASSE god respons.

Mvh.

Kenneth

Fra : lars

Dato : 16-02-03 17:07

> [...]
> der er nogen som måske kan anbefale et andet kort som af en eller anden
> grund er bedre end Sapphire Radeon 9700 Pro.

jeg har et sapphire 9700 (ikke pro)
og det bliver jeg bare mere og mere glad for
det koster 2400 men vil du
have det absolut bedste af det bedste (og har pengene)
ja så ville jeg også sige sapphire pro.
men det er jo op til dig.

ati kommer iøvrigt inden længe med en ny version af
r300 chippen som 9700 bygger på, så mon ikke
priserne falder ?? hvem ved ?

hilsen lars