Opera - på den fede måde :o)
Fra : Galleri DeKreative

Dato : 16-02-03 09:07

Hej Alle,

Omkring 1998 lånte jeg en opsamlings-cd af en ven, hvorpå der var et nummer,
der hed (mener jeg) "Opera". Det er et instrumental nummer, og er lidt
danceagtigt(?) i det...

Jeg har søgt på opera mange steder, og det giver jo lidt respons må man
sige...så er der nogen af jer der kan være behjælpelige med hvem der har
lavet nummeret, eller eventuelt hvilken opsamling det lå på så jeg kan få
købt den?

Med venlig hilsen

Tommy Nitz
--
Er du Kreativ?
Fra Tegnere til 3D'ere og Musikere til Modeller

Fra : Jan Andersen

Dato : 16-02-03 23:49

Prøv www.lyricsdomain.com/src.php Om den skulle være heriblandt.Mvh Jan.

Fra : Jan Andersen

Dato : 17-02-03 00:23

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-02-03 03:21

> [...]
> --
> Er du Kreativ?
> Fra Tegnere til 3D'ere og Musikere til Modeller

Hej Tommy

Der var i fordums tider et nummer som hed The Opera med Dizzy man's band,
men instrumentalt vil jeg nu ikke ligefrem kalde det. Det ville vel også
være en smule ironisk at kalde noget Opera og så lade det være instrumentalt
,

M.V.H.....Benny..