Flere billeder fra Bella Centeret
Fra : Aragorn

Dato : 16-02-03 09:18

....lagt op på <http://www.bmwmc.dk> under 'Galleri'.

Billederne er forsøgt holdt i størrelsen 1024x768, taget med et Ricoh RDC-7
og bearbejdet i Paint Shop Pro 7.

Jeg var derude fredag og fotografere...uha det var en god dag!

MvH Aragorn_DK.

Fra : Richard

Dato : 16-02-03 16:18

Aragorn wrote:
> ...lagt op på <http://www.bmwmc.dk> under 'Galleri'.
> Billederne er forsøgt holdt i størrelsen 1024x768, taget med et Ricoh RDC-7
> og bearbejdet i Paint Shop Pro 7.

Wauw, de er rigtig flotte - skyldes det RDC-7 eller din indsats med PSP 7?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Aragorn

Dato : 16-02-03 17:14

"Richard" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK
> Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Hej Richard.

Det er sgu da fordi jeg er godt til at tage billeder! ;oD
Spøg til side, det er nok en kombination da.
Ogeh...tak for rosen.

Mvh Aragorn_DK