Flere systemer på samme maskine
Fra : Kim

Dato : 15-02-03 22:07

Hejsa

Jeg ved ik om det er det rigtige forum jeg stiller mit ? i

Jeg søger et program som gør at man kan køre flere systemer på samme
maskine, samtidigt

Kan det lade sig gøre ?

mvh
Kim

Fra : Henrik Walther

Dato : 15-02-03 22:13

On Sat, 15 Feb 2003 22:06:48 +0100, "Kim"
<removeXhejsameddig@hormail.com> wrote:

>Jeg søger et program som gør at man kan køre flere systemer på samme
>maskine, samtidigt
>
>Kan det lade sig gøre ?

Mener du flere OS'er samtidig ? Et sådan produkt findes, se:

http://www.vmware.com/products/server/gsx_features.html

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Fra : Palle Andersen

Dato : 18-02-03 02:01

Er der nogen der har erfaringer med Vmware på en Linux baseret server?
Kan det anbefales? Hvordan er stabiliteten?
Hvad med performance?

/Palle

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 05-03-03 14:12

Det ville jeg dæleme også gerne høre folks erfaringer om - VMware's fremtid
er jo iøvrigt spændende nu hvor Micro$oft har købt deres største konkurrent
og VirtualPC produktet.

Fra : Henrik Walther

Dato : 06-03-03 11:02

On 18 Feb 2003 02:00:51 +0100, "Palle Andersen" <julle018@hotmail.com>
wrote:

>Er der nogen der har erfaringer med Vmware på en Linux baseret server?
>Kan det anbefales? Hvordan er stabiliteten?
>Hvad med performance?

Jeg har ikke selv kørt det på Linux, men selv på Windows er
performance, stabilitet imponerende.

Og at dømme udfra hvad folk skriver i VMWare grupperne kører det også
fornuftigt på *NIX.

--
Henrik Walther
www.winjunkie.net