BIKE99' MC lyd
Fra : John

Dato : 15-02-03 19:07

Hej gruppe

Jeg har konverteret cd'en BIKE 99 med masser af MC motorlyd til WMA format,
jeg har smidt et billede ind på dk.binaer.motor, der kan i se hvilke
maskiner der er tale om, hvis der er nogle af jer der er interesseret i høre
de mange mc'ers lyd så må i lige svare her, så vil jeg gerne uploade
lydfilerne !

alt i alt ca. 85 MB, lidt over 50 mc'ere

V.H John Kramme

Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 15-02-03 19:31

"John" <erikketilgængelig@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de mange mc'ers lyd så må i lige svare her, så vil jeg gerne uploade
> lydfilerne !
>
> alt i alt ca. 85 MB, lidt over 50 mc'ere

Jo tak, jeg vil gerne høre dem
mvh Jan

Fra : Anders Nielsen (RF90~

Dato : 15-02-03 19:28

Ditto!! Den slags kan man ikke få nok af!

Fra : Aragorn

Dato : 15-02-03 19:39

"John" <erikketilgængelig@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> de mange mc'ers lyd så må i lige svare her, så vil jeg gerne uploade
> lydfilerne !
>
> alt i alt ca. 85 MB, lidt over 50 mc'ere

_____________________

Øjjj John, jeg er ihvertfald mægtigt interesseret i de tre BMW mc-lyde, da
det lader til at være nærmest umuligt at opdrive BMW mc-lyde på nettet. :o/
Ska' nok lade være med at bruge dem på hjemmesiden, det er udelukkende til
eget savlebrug.
Det er bare lidt ærgerligt at der mangler en K-model i lydsamlingen...sådan
en lydfil ville ellers vække lykke her!

MvH Aragorn_DK

================
http://www.bmwmc.dk

Fra : John

Dato : 15-02-03 20:21

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eget savlebrug.
> Det er bare lidt ærgerligt at der mangler en K-model i

Oki ....jeg går igang med at læsse de 85 mb af så

V.H John Kramme

Fra : Aragorn

Dato : 15-02-03 23:51

"John" <erikketilgængelig@mail1.stofanet.dk> wrote in message
-snip-
> Oki ....jeg går igang med at læsse de 85 mb af så
>
> V.H John Kramme

____________

oO(Oh det er godt! Dejlige lyde!)Oo

Takker mange gange hr. Kramme *sætter sig til rette i stolen med et saligt
grin over hele femøren*

MvH Aragorn_DK

Fra : John

Dato : 16-02-03 10:53

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse
> Takker mange gange hr. Kramme *sætter sig til rette i stolen med et saligt
> grin over hele femøren*
>
> MvH Aragorn_DK

Hermed velbekomme Aragorn, ja der er sgu mange lækre MC-lyde imellem, lidt
griner er der også på, Tempo by Stein

V.H John

Fra : John

Dato : 15-02-03 21:00

Desværre kommer hele indholdet af de ca. 52 filer til at ligge navngivet som
Aprilia RSV Mille, hvorfor aner jeg ikke, åbentbart vælges første navn af
alle mc'erne.

jeg undskylder dette :-/

V.H John

Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 15-02-03 22:41

> [...]
som
> Aprilia RSV Mille, hvorfor aner jeg ikke, åbentbart vælges første navn af

jeg kan ikke rigtig finde ud af at downloade filerne...skal jeg gøre noget
med den kode, der står i body?

Fra : John

Dato : 16-02-03 11:10

"Jan Bak Madsen" <jma@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> jeg kan ikke rigtig finde ud af at downloade filerne...skal jeg gøre noget
> med den kode, der står i body?

Outlook Express :
Man skal hente alle filerne ved at marker dem alle, derefter højreklikker du
på alle filerne og vælger funktionen : Kombiner og afkod, når alle filerne
er hentet så kan du se hele indholdet !

Men, men ...men, gå istedet ind og find indholdet her :
http://dfm.nathue.dk/Hajen der vælger du mappen Lyde fra John, det er meget
lettere, Hajen har flyttet filerne derind.

go' fornøjelse Jan

V.H John Kramme

Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 16-02-03 22:06

> [...]
meget
> lettere, Hajen har flyttet filerne derind.

Tak for hjælpen, John.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-02-03 23:54

John wrote:

> [...]
> interesseret i høre de mange mc'ers lyd så må i lige svare her, så
> vil jeg gerne uploade lydfilerne !
>
> alt i alt ca. 85 MB, lidt over 50 mc'ere

Smækker du ikke bare hele svineriet op på http://pics.dkfritidmotorcykel.dk/
?

Det ville bår vær dæjli'

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-02-03 00:18

Tony Lorentzen wrote:
> Smækker du ikke bare hele svineriet op på http://pics.dkfritidmotorcykel.dk/
> ?

Den opgave påtog jeg mig lige ..

http://dfm.nathue.dk/Hajen/Lyde%20fra%20John

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : John

Dato : 16-02-03 10:58

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Smækker du ikke bare hele svineriet op på
> [...]

Havde jeg vidst at man måtte smide lydfiler ind på dkfritidmotorcykel, ja så
havde jeg da gjort det ....meeenn Hajen har gjort arbejdet for mig, tak til
Hajen

V.H John Kramme ....med Flexrate :-/

Fra : Moller

Dato : 17-02-03 13:11

Hej John,
Kan du ik lige sende en mail :) eller noget som jeg kan svare på... skal
ha lidt hjælp af dig :)

VH
Lars Molnit