REQ: Tip, Holland til sommer.
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-03 17:52

Hej med jer.

Vi er fire unge (men stille) mennesker, som agter at hoppe i en bil og futte
til Holland engang i juli.
Hvor skal vi bo, når det bare skal være billigt?
Bil og telt vil vi gerne udelukke. Skal man på B&B eller hvad? Eller skal
man have et sommerhus? Hvis sommerhus; hvordan findes sådan et så?
Jeg har kigget lidt på Internettet, men det er en jungle, og jeg tror, at
alle de sites, vi finder, søger den maksimale profit fra unge studerende!
Hvis I har nogle links til nogle steder med fornuftige priser (ca. ?50 /
døgn / 2 pers.) vil jeg modtage disse med glæde.

På forhånd mange tak for svar!

De bedste hilsner fra
Chris

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-03 17:54

"Tiger" <.> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
>
> Vi er fire unge (men stille) mennesker, som agter at hoppe i en bil og
futte
> til Holland engang i juli.

Jeg skal måske præcisere, at vi nok søger noget i omegnen af Utrecht /
Noord-Holland.

Fra : Michael Christensen

Dato : 16-02-03 01:21

Okay, ser nu først nu at I søger omkring den nordlige del.

Michael

Fra : Michael Christensen

Dato : 16-02-03 01:11

Vi var en familie på tilsvarende tur i sommers og lejede et hus lige
ud til en hyggelig havn i byen Middelharnis. Vi gav omkring 2800,- pr.
uge. Pudsigt nok viste det sig at være en dansker, der ejer huset, dog
bosat i England. Link;
http://www.internationalrentals.com/view/pID=447/property.html

God tur.

Michael