Erfaringer med P.G.O. T-Rex 125 eller 150c~
Fra : Michael Haahr

Dato : 12-03-01 18:48

Ved godt det ikke er en rigtig motorcykel, men den kører da på
motorcykelplader og kræver kørekort hertil.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-03-01 07:54

"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> skrev
> Ved godt det ikke er en rigtig motorcykel, men den kører da på
> motorcykelplader og kræver kørekort hertil.

Fornuftig 4takter til en billig penge, men jeg mener at serviceintervallet
kun er ~3000km (Eller også var det 2 eller 4000 - men hukommelse er lidt som
en si). Så afhægigt af hvor meget du regner med at komme til at køre og om
du selv vil klare service er det nok værd at have med i baghovedet.

Men få en prøvetur på en, og nogle andre at sammenligne den med.
(Scooterbiksen i Hillerødgade, kbh N har (haft?) en demo model -
hhttp://www.scootercity.dk/)

Mvh
Anders - Aprilia Leonardo med 6000km service-interval = 2gange årligt.

Fra : Michael Haahr

Dato : 13-03-01 08:59

> [...]
> en si). Så afhægigt af hvor meget du regner med at komme til at køre og om
> du selv vil klare service er det nok værd at have med i baghovedet.

Okey!

> Men få en prøvetur på en, og nogle andre at sammenligne den med.
> (Scooterbiksen i Hillerødgade, kbh N har (haft?) en demo model -
> hhttp://www.scootercity.dk/)

Nu har jeg faktisk ikke engang motorcykelkørekort endnu, men jeg skal da
snart igen med at tage det (håber jeg består) og så vil jeg ud og prøve et
par af de der scooter over 50cc.