Scooter-racing
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-02-03 11:20

Er der nogen der kan skaffe mig et telefonnummer til scooter-racing.dk -
gerne et hvor de tager telefonen :)

På forhånd tak

--
Michael

Fra : Calle.

Dato : 15-02-03 11:33

Michael Kjærsgård wrote:
> Er der nogen der kan skaffe mig et telefonnummer til
> scooter-racing.dk - gerne et hvor de tager telefonen :)

Hvis du ser nederst på siden står der Finn Donati. En søgning på krak giver
2 hint, som begge er i Silkeborg. Mon ikke det er samme mand?
Eller er det bare at prøve begge numre.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-02-03 15:36

> Hvis du ser nederst på siden står der Finn Donati. En søgning på krak giver
> 2 hint, som begge er i Silkeborg. Mon ikke det er samme mand?
> Eller er det bare at prøve begge numre.

Havde selv fundet disse, men ville ikke ringe hvis der var nogen der havde et
andet nummer :)
Det ene er i øvrigt det der indtil for nylig har stået opgivet som kontakt på
deres hjemmeside, men som nu er konverteret til en fax :(

Nå, de får lige til i morgen til at svare på min mail inden jeg forsøger det
andet nummer fra krak - og så vil jeg ellers gå ud og pumpe min cykel nu så jeg
kan komme af sted i morgen :(

--
Michael

Fra : LaLLe

Dato : 17-02-03 14:12

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan skaffe mig et telefonnummer til scooter-racing.dk -
> gerne et hvor de tager telefonen :)
>
> På forhånd tak

De tager IKKE telefonen! Det er en internetshop og fax og mail er den eneste
måde at kontakte dem på. Snakker med både Finn og Simon som bestyrer det nu,
og der tager altså ikke telefonen! Så simpelt er det. Send dem en mail
istedet!

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Jens

Dato : 17-02-03 22:29

Deres fax nummer virkede heller ikke de gange jeg har prøvet - så det er
vist kun email der duer!

Jens

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-02-03 15:09

> Deres fax nummer virkede heller ikke de gange jeg har prøvet - så det er
> vist kun email der duer!

Ikke desto mindre kom var der en der svarede da jeg ringede på nummeret for ca.
2 uger side.
Well, jeg er kommet i kontakt med dem, tak for input.

--
Michael
http://www.vindenand.dk