tyrkiet
Fra : lover

Dato : 15-02-03 10:37

Hej
Er der nogen som ved om det kan blive usikkert at rejse til tyrkiet
her i forsommeren? tænker på alt ddet der krigs halløj.
Gerne hurtig svar.

hilsen Jens

PS. det er med flyver derned

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-03 17:57

"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen som ved om det kan blive usikkert at rejse til tyrkiet
> her i forsommeren? tænker på alt ddet der krigs halløj.
> Gerne hurtig svar.

Den er vildt svær. Det er vist kun de nærmest par uger, der kan give dig det
svar.
Hvis det var mig, der skulle bruge et hurtigt svar, måske fordi jeg netop nu
planlagde ferie, ville jeg vælge et andet sted at rejse hen - og det er HELT
sikkert.

Chris

Fra : Coppi

Dato : 16-02-03 12:40

" ville jeg vælge et andet sted at rejse hen - og det er HELT
> sikkert.
>

> Chris
>
> Ja jeg ville nu ikke være bange for, at rejse til Tyrkiet, den del af
Tyrkiet der grænser op til Irak ligger lllaannnggttt væk fra ferie
områderne.

coppi

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-03 14:07

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse

> " ville jeg vælge et andet sted at rejse hen - og det er HELT

> Tyrkiet der grænser op til Irak ligger lllaannnggttt væk fra ferie
> områderne.

WTC lå også langt fra Afghanistan.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-02-03 19:01

"Tiger" <.> wrote in message

> WTC lå også langt fra Afghanistan.

Udfra den logik skulle Nørre Snede være farligere end Tyrkiet!

vh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-03 19:13

"Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> skrev i en meddelelse
> "Tiger" <.> wrote in message

> Udfra den logik skulle Nørre Snede være farligere end Tyrkiet!
>
> vh
> Jan

Danmark er ikke et egentligt mål i den sammenhæng, men det vil Tyrkiet
blive. Det tror jeg nok, de fleste er klare over.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-02-03 18:02

"Tiger" <.> wrote in message

> Danmark er ikke et egentligt mål i den sammenhæng, men det vil Tyrkiet
> blive. Det tror jeg nok, de fleste er klare over.

Muligvis - det var logikken i dit udsagn, jeg forholdt mig til.
I øvrigt ved du noget, jeg ikke ved, mht. Saddams og Al Qaida's
måludpegning - men det er vist ret OT her.

vh
Jan

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 17-02-03 10:13

> Udfra den logik skulle Nørre Snede være farligere end Tyrkiet!

Hvem tør da også færdes i Nr. Snede? Uhhhh

vh Erik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-02-03 18:03

"Erik B. Hansen" <quartus@post4.tele.dk> wrote in message

> Hvem tør da også færdes i Nr. Snede? Uhhhh

"Peter! - hvis du ikke spiser din havregrød, kommer du til Nørre Snede!"

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-02-03 23:14

Tiger <.> skrev:

> WTC lå også langt fra Afghanistan.

Og deraf kan man så konkludere at selv København kan være et farligt
sted at opholde sig

Jeg rejser med glæde til Tyrkiet (Alanya) den 9. marts og skal
desværre kun være derned 1 ugen!

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***