Flette i Word fra Access ?
Fra : Ole Andersen

Dato : 15-02-03 09:04

Hej.

Dette er med Office XP (2002) og Windows 2000 Arbejdsstation.

Hvordan kan det være at man kan flette navn og adresser ind i et
Word dokument 1 gang eller 1-9 hvor det så virker, men vil man f.
eks. have udskrevet 100 eller 54 sider kommer der ingenting på
printeren. I alle tinfælde er det udskrivning der er problemet.
Selve fletningen er ikke noget problem.

Word opfører sig som om der udskrives.

Er det fordi udskrivning foregår via netværk der er problemer,
eller er det et generelt problem ? Office og Windows er opdateret
med alt hvad jeg har kunne finde af opdateringer.

Findes der evt. et link der forklarer problemet ? Jeg har svært
ved at finde noget på MS sider om den slags.

Jeg håber der er en der har en løsning.

På forhånd tak.

--

Med venlig hilsen Ole Andersen - Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-03 11:17

> Findes der evt. et link der forklarer problemet ? Jeg har svært
> ved at finde noget på MS sider om den slags.
>
> Jeg håber der er en der har en løsning.
>
> På forhånd tak.

Det er fordi din brevfletning egentlig er sektioner. Derfor skal du gå i
hjælpeteksten og dér finde om udskrift af specielle sektioner og områder.
Dér har du din løsning.

Vend lige tilbage, hvis du ikke kan få det til at virke.

Mvh
Anette Linnea

Fra : Ole Andersen

Dato : 18-02-03 05:38

On Sun, 16 Feb 2003 11:16:49 +0100, "Anette Linnea" <alr (a)
tdc.dk> wrote:

>Det er fordi din brevfletning egentlig er sektioner. Derfor skal du gå i
>hjælpeteksten og dér finde om udskrift af specielle sektioner og områder.
>Dér har du din løsning.

Hmmm, der har vi nu ikke fundet noget nyt.

>Vend lige tilbage, hvis du ikke kan få det til at virke.

Det virker stadig ikke. Hvis vi gemmer dokumentet på harddisken
og henter det ind i word igen, så kan det udskrives.

Hvis vi vil printe til en fil via netværket, fyldet den nul. Det
er nok et netværksproblem i stedet for. Så der må ledes videre.

Tak for tipset.

--

Med venlig hilsen Ole Andersen - Aalborg