Catalyst 3.1 probs !
Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 14-02-03 21:38

Efter at have prøvet catalyst 3.1 er jeg gået tilbage til 2.5 - hvorfor ?
Driveren løser IKKE problemet med Mafia med mit Radeon 9500Pro !, eller det
løser det lige så godt som 2.5. Og Operations Flashpoint er gået helt amok
med cat.3.1 !

Desuden for jeg underligt nok tekstur fejl eller lignende i UT2K3 og U2, det
gør jeg ikke med 2.5 !.

Dårlig driver ! jeg venter til der kommer en ordentlig en.

Nogen der også har probs med cat. 3.1 ?
-Niels-

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 15-02-03 10:26

"Niels Bjørk Pedersen" <njb.pedersen@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> gør jeg ikke med 2.5 !.
>
> Dårlig driver ! jeg venter til der kommer en ordentlig en.

To ting:

1. Har du afinstalleret den gamle driver, før du installerede Cat. 3.1?
Det skriver ATI at man skal + det er som regel en god ide.

2. Har du prøvet at geninstallere de spil du har problemer med, efter
driveropdateringen?
Jeg har læst at det ofte løste problemerne.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 15-02-03 11:38

Ja jeg har gjort de ting der, men uden det hjalp !.
-Niels-

Fra : mig

Dato : 07-04-03 07:33

Jeg er en af de nye ejere af radeon 9700. Jeg her probs med Counter Strike,
min fps sejler med cat 3.1. Det gjorde de ikke med Gforce2 mx 32mb
det er sgu lidt ringe. Er stadig i fasen med at vurdere om alt den pæne snak
om radeon kort er en god gang hype.
Så skifter jeg til nvidia igen

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 07-04-03 09:54

"mig" <nightrhyme@RemoveThishotmail.com> wrote in

> [...]
> 32mb det er sgu lidt ringe. Er stadig i fasen med at vurdere om alt
> den pæne snak om radeon kort er en god gang hype.

Har du prøvet Catalyst 3.2? Den har løst problemerne hos langt de fleste.

> Så skifter jeg til nvidia igen

Gys! Sikke dog en væmmelig tanke... :)

--
Kasper Damkjær