For dem som ikke kan komme i MC- Bella
Fra : Bjørn S

Dato : 14-02-03 20:16

Hejsa gruppe,
har lige set TV Lorry (regionalprogrammet for hovedstaden på TV2), der var
et lille indslag helt til sidst i udsendelsen.
Mon ikke det var Denise her fra gruppen som var med helt i starten ?

Anyway, udsendelsen kan på et tidspunkt ses på adressen :
http://www.tv2regionerne.dk/ - jeg vet ikke når de opdaterer arkivet, for
øjeblikket er det gårsdagens programmer som ligger der.

/Bjørn - blandt det grå guld (ja ihvertfald næsten) som skal der ud i
morgen

Fra : Denise

Dato : 14-02-03 20:22

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> øjeblikket er det gårsdagens programmer som ligger der.
>
> /Bjørn - blandt det grå guld (ja ihvertfald næsten) som skal der ud i

Hej Bjørn
Nej det tror jeg ikke, så er der da noget jeg ikke ved, lignede det mig da.
Jeg har ikke været derinde endnu. Skal først derind i morgen.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Bjørn S

Dato : 14-02-03 20:26

"Denise" skrev >
> Hej Bjørn
> Nej det tror jeg ikke, så er der da noget jeg ikke ved, lignede det mig
da.
> Jeg har ikke været derinde endnu. Skal først derind i morgen.

Nå'h, men så undskyld Denise, så var der bare en som lignet

Måske ses vi, er der fra ca. 11 - ?? - står nok og savler endel over min
kommende DuCATi - jo, katte kan vi skam li'

/Bjørn

Fra : Denise

Dato : 14-02-03 21:01

> [...]
>
> Måske ses vi, er der fra ca. 11 - ?? - står nok og savler endel over min
> kommende DuCATi - jo, katte kan vi skam li'

Jeg er derinde ved 13-tiden, sammen med 2 andre gamle tøser jeg kørte med i
60-70'erne. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg savler over, for jeg må alligevel
ikke få en anden, end den jeg har, snøft, så jeg kan lige så godt affinde
mig. Men klart Ducati er flot og dyr, men jeg er lidt nysgerrig med Triumph.
Og så skal jeg se om de har nogle Biker støvler til damer.