Love at first sight SV1000S på Bella!
Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-02-03 16:57

Efter at have kikket på Ducati i lang tid, så jeg så den fedeste MC jeg
nogensinde har set, nemlig SV1000S. Stor bred og alligevel kompakt. 130 hk
til 144 kkr, ei, og en lækker detalje med udstødningerne som bare sidder
fast med fire bolte, så man lige kan smække en leo vinci på.

Den skal ses i virkeligheden. Der er den meget federe end på billeder.

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Jimmi

Dato : 16-02-03 14:47

Jeg kan kun give dig ret, jeg er alt for hooked på den maskine.
Nogen der har set nogle tests på den?
Hvor meget tid mon den skal bruge op til de 100?

Kan kun sige én ting: uhhhhhh.

Jimmi
XJ600S

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-02-03 15:00

"Jimmi" <jimmiSLETDETTE@klud.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan kun give dig ret, jeg er alt for hooked på den maskine.
> Nogen der har set nogle tests på den?
> Hvor meget tid mon den skal bruge op til de 100?
>
> Kan kun sige én ting: uhhhhhh.

Jeg har ikke set nogle test af den endnu. Kun på www.motorcycle.com men da
skal man nu betale for at læse det hele. Og det var vist som sådan ikke en
rigtig test.
Og hvad med topfarten :)? Den kan ikke være lav.

Lagde du også mærke til detaljen med den store omdrejningstæller som sad
øverst og centralt i cockpitet, og det lille elektroniske display som sad
nedenunder (speedometer). Supert.

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 16-02-03 23:38

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en

--
Armand.

Fra : Jimmi

Dato : 17-02-03 12:29

He he, det er nu netop steldesignet var netop det jeg faldt for, jeg har
længe haft et problem med lillebror 650' stolpe-stel. Der er lidt for meget
børnehave ladvogn over de runde stolper. Med den nye serie er der ligesom
kommet lidt mere Manga-futuristisk mc over dem, det holder max

Jimmi
XJ600S

Fra : RacerNiels

Dato : 19-02-03 13:34

> [...]
> dobbelt-udstødninger, der ligner noget som jeg og mine samtidige kunne
> have fremstillet i metalsløjd til vores Puch's :-|

Nu vil jeg ikke nedgøre Armands metalsløjdkunskaber, men jo, baglygten,
blinklys og nummerpladeholder er _uendelig_ grim!!
Der ville jeg nok ofre et par tusind (eller hvad der nu skal til) for at få
en baglygte fra f.eks. Gixxer-serien over på.

Niels
SV650 '99 *das originales*

Fra : Armand

Dato : 19-02-03 23:15

RacerNiels <d991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Nu vil jeg ikke nedgøre Armands metalsløjdkunskaber,

Heeey - Kom ikke hér!
Jeg endte jo med at blive smed!

--
Armand.