net handel
Fra : brian pedersen

Dato : 14-02-03 16:19

er der nogle der kender moto plus accessories
deres priser er rimelige men er de også til at stole på
se linket http://www.moto-plus-accessories.com

MVH. Brian

Fra : Bjørn S

Dato : 14-02-03 16:38

"brian pedersen" <brian@mc-chaufforerne.dk> skrev
> er der nogle der kender moto plus accessories
> deres priser er rimelige men er de også til at stole på
> se linket http://www.moto-plus-accessories.com

Ja, de er helt ok, endel af mine bekendte, og mange her inde fra har brugt
dem.
Deres vareudvalg er begrænset, men prisene er gode

/Bjørn

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-02-03 16:34

"brian pedersen" <brian@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der kender moto plus accessories
> deres priser er rimelige men er de også til at stole på
> se linket http://www.moto-plus-accessories.com

Jeg ved at Mads Stetter herinde har købt en hjelm. De oplyste en ventetid på
nogle uger , som de vist iøvrigt overholdt.
Han havde umiddelbart ikke noget at klage over, og så er prisen jo også
rigtig god !

> MVH. Brian
/Thomas