FORBRUGER UNDERSØGELSE. Hører du musik men~
Fra : Brian Mikkelsen

Dato : 14-02-03 16:02

Hej

Jeg er en ingeniør studerende som godt kunne tænke mig at vide, om der er
nogle af jer der bruger bærbare medie afspillere i form af minidisk,
diskman, walkman eller lignende når i dyrker sport og hvilken problemer der
kan være ved dette?

Jeg skal bruge denne undersøgelse til et projekt, så hvis i gider at bruge
et par minutter på at svare på dette spørgsmål er jeg meget taknemlig.

Mvh. Brian Mikkelsen

Fra : LifeSucks.dk

Dato : 14-02-03 18:07

Brian Mikkelsen skrev
> [...]
> nogle af jer der bruger bærbare medie afspillere i form af minidisk,
> diskman, walkman eller lignende når i dyrker sport og hvilken problemer

Sport er noget man ser i TV

--
Venlig hilsen

http://lifesucks.dk en weblog
http://usenet.dk/netikette

Fra : rundude

Dato : 14-02-03 21:44

det kunne jo være du kunne få et mere positivt nick ved faktisk at prøve
nydelsen af at dyrke sport...

Sport er fedt, sport i tv er også fedt, men ingen oplevelse fra TV kan give
bare en brøkdel af det, det kan gi' at køre en lang tur på cykel en tidlig
morgen og se skoven, dyrene og i det hele taget bare det at nyde det mens
man laver de for fedeste intervaller på bakkerne, enten på cykel eller iført
løbesko.

mvh
Rundude aka Kenneth (der dyrker sport 15-20 timer om ugen; løb, cykling,
svømning og styrketræning)

Fra : os

Dato : 15-02-03 20:23

Ja jeg bruger af og til lidt musik i form af en mp3.Det er der ikke noget
problem i.
Men det kan godt virke lidt forstyrrende hvis man skal køre et program hvor
man skal koncentrere sig om tid, puls og samtidig lytte til kroppens rytme.
Så jeg bruger det kun på de lange ture.

Hilsen Stig

Fra : Tine Gade

Dato : 16-02-03 17:38