Er Serbien åben for vejtrafik gennemkørsel~
Fra : Jens

Dato : 14-02-03 15:26

Jeg tænker på en anden måde at komme til Athen på end via Ancona - Patras ?

Fra : Søren Blom

Dato : 14-02-03 17:52

"Jens" <Bakker@sunsite.dk> skrev
> Jeg tænker på en anden måde at komme til Athen på end via Ancona - Patras
?

Skal ikke kunne svare dig. Var det mig der skulle den lange tur med bil, så
ville jeg heller køre til Brindisi i Syditalien for så at sejle videre til
Grækenland, der er flere selskabet der sejler til Grækenland fra Brindisi.
En ting er at der måske nok er åbent for trafik igennem Serbien, men er det
sikkert og hvordan er vejene?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : NoTrabajo

Dato : 15-02-03 07:27

> [...]

> En ting er at der måske nok er åbent for trafik igennem Serbien, men er det

Og så ved man jo heller ikke om amerikanerne og dets nato-allierede pludselig begynder at
bombe i "menneskerettighedernes hellige navn".

NoTrabajo

Fra : John K

Dato : 15-02-03 17:30

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og så ved man jo heller ikke om amerikanerne og dets nato-allierede
pludselig begynder at
> bombe i "menneskerettighedernes hellige navn".

Det er vist begrænset hvor meget olie serberne råder over, så det bliver
næppe aktuelt

Mvh

John K

Fra : NoTrabajo

Dato : 16-02-03 06:41

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er vist begrænset hvor meget olie serberne råder over, så det bliver
> næppe aktuelt

Husker du ikke så langt tilbage som til 1999?

NoTrabajo

Fra : John K

Dato : 16-02-03 23:05

> Husker du ikke så langt tilbage som til 1999?

Jo da - det var bestemt _ikke_ olie det drejede sig om dengang.

Mvh

John K