Radeon 9000 Pro stik?
Fra : Kristian

Dato : 14-02-03 10:13

Jeg har lige købt et Sapphire Radeon 9000 Atlantis Pro 128Mb. Det virker
også fint, men i modsatte ende af skærmstikkene sidder et gult stik.
Jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det, i hverken brugsforvirringen
eller på Sapphire's/ATI's hjemmeside.
Kan I hjælpe???

Kristian

Fra : Esben

Dato : 14-02-03 10:39

"Kristian" <kristianrasmussen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også fint, men i modsatte ende af skærmstikkene sidder et gult stik.
> Jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det, i hverken

Hvordan ser stikket ud?

--
Esben

Fra : Kristian

Dato : 14-02-03 15:10

> Hvordan ser stikket ud?
>
> --
> Esben

Tjaaa...................på samme størrelse som et diskettedrevstik, jeg har
prøvet at sætte de to sammen, men de passer ikke sammen.

Kristian

Fra : Esben

Dato : 14-02-03 21:52

> Tjaaa...................på samme størrelse som et diskettedrevstik,
jeg har
> prøvet at sætte de to sammen, men de passer ikke sammen.

Godt spørgsmål. Jeg har selv et Sapphire Radeon 9000 Atlantis 64MB, men
der er kun vga og s-video stik på.

--
Esben

Fra : N/A

Dato : 18-02-03 01:37

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 18-02-03 01:37

"Kristian" <kristianrasmussen@mail.dk> skrev i en

> Nu har jeg været på nettet for at lede efter et billede, prøv at se det
> vedlagte foto............i øverste højre hjørne sidder et hvidt stik (mit
er
> bare gult)................har du nu et bud?

Er det ikke et strømstik? Er du sikker på at kablet fra din strømforsyning
ikke passer?

Fra : Kristian

Dato : 18-02-03 17:58

> Er det ikke et strømstik? Er du sikker på at kablet fra din strømforsyning
> ikke passer?

Ja...............nej, det har ikke de samme udskæringer, så det passer ikke.

Kristian