Sikring af knallert
Fra : Kim Jensen

Dato : 14-02-03 09:47

Spørgsmål vedr. sikring af knallert

Er der nogle der har en erfaring med hvordan man sikrer sin knallert mod
tyveri bedst muligt.
Mere tænkt på den måde mht. lås alarm m.v.

Kan de pokkers knallerttyve, skrammes væk. på en måde så de holder sig
væk....

Ja en stor jernstang, hvis man hører de rodder ved den, så går der vel en
rum tid får de kommer igen.

Det er sgu også meget at man skal sikre sin knallert i hovede og r.. for at
der ikke er en vandal skal løbe med den.
Kim.

Fra : Jon

Dato : 14-02-03 11:49

Tja, sikring af ens knallert er jo svært, for hvor meget skal man bruge
for at holde de langfingrede sataner væk ?

Personligt bruger jeg på min knallert rat lås (ikke fordi det holder dem
væk, men det får dem tit til lige at tænke sig om en ekstra gang) og
11mm kæde på BAGHJULET.... Det har da holdt dem væk indtil nu....

På scootere er det jo lidt nemmere, der er der fra start af for det
meste både ratlås og skivelås og så skal man bare købe en ordentlig
kæde, så bliver det rimligt svært for dem....

Mht. alarmer er det ikke noget jeg bruger (det er lidt svært at montere
på en puch maxi) men på scootere kan du jo få alarmer der går helt amok
bare den mærker den mindste rystelse, og du får fjernbetjening med så du
kan starte/slukke motoren, blinke med lysene for at skræmme dem væk

Jeg så for et stykke tid siden en side (kan ikke huske hvilken) der
reklamerede med et alarm system der kunne bruge din mobiltelefon, så du
kan snakke med tyven via en højtaler på scooteren :-]

Jon

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 21-02-03 08:45

Jon wrote:

> Jeg så for et stykke tid siden en side (kan ikke huske hvilken) der
> reklamerede med et alarm system der kunne bruge din mobiltelefon, så du
> kan snakke med tyven via en højtaler på scooteren :-]

Fedt! Kunne godt være man lige fik sagt et par alvorsord med personen
LOL

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.