Billeder fra MC i Bella
Fra : M Poll

Dato : 13-02-03 23:39

Hej alle

Jeg har lagt nogle billeder fra MC i Bella på min hjemmeside.
Se under diverse/MC i Bella.

www.martinpoll.dk

Med venlig hilsen
Martin Poll
Aprilia SL1000

Fra : Richard

Dato : 13-02-03 23:43

M Poll wrote:
> Jeg har lagt nogle billeder fra MC i Bella på min hjemmeside.
> www.martinpoll.dk

Godt ini'tiv! - ser spændende ud, glæder mig til at komme derud i morgen
eftermiddag.
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Hekto

Dato : 14-02-03 00:01

In article <3e4c1e79$0$11033$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
poll@FJERNDETTEadslhome.dk says...
> Hej alle
>
> Jeg har lagt nogle billeder fra MC i Bella på min hjemmeside.

Flotte!
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jonas Holt

Dato : 14-02-03 10:31

> Jeg har lagt nogle billeder fra MC i Bella på min hjemmeside.
> Se under diverse/MC i Bella.
> www.martinpoll.dk

Hvorfor virker din menu ikke hvis jeg går ind på din side med Opera 7,01?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Eddy Folder

Dato : 14-02-03 15:08

"Jonas Holt" <jholt@nordenBINDESTREGfjords.dk> wrote in message

> Hvorfor virker din menu ikke hvis jeg går ind på din side med Opera 7,01?

Mit gæt uden at have set i koden. Optimeret til IE

Mvh.

Eddy Folder

Fra : Jonas Holt

Dato : 14-02-03 15:50

> Mit gæt uden at have set i koden. Optimeret til IE

IE sucks!

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-02-03 20:12

Jonas Holt wrote:
> IE sucks!

Lissom din mo.. nånej .. :) undskyld ... (kunne ikke lade være, det
er en arbejdsskade)

IE sux såmend ikke, det er bare IE-optimeret kode (der ikke er
testet i andre browsere) der sux... :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks, men ikke i browser (svjv:)

Fra : Stig Christiansen

Dato : 15-02-03 13:55

> [...]
> er en arbejdsskade)
>
> IE sux såmend ikke, det er bare IE-optimeret kode (der ikke er

Men i dette tilfælde kigger menu koden faktisk på om det nu er en Opera der
kommer forbi - hvis det er, virker den ikke - tæt på, men så alligevel ikke
:( det har sikkert virket i en gammel udgave af Opera.

Stig
SL1000

Fra : Richard

Dato : 14-02-03 23:17

Eddy Folder wrote:

> Mit gæt uden at have set i koden. Optimeret til IE

I det mindste virker siden i N7.01, og den er ihvertfald ikke
IE-optimeret

Fra : M Poll

Dato : 14-02-03 21:10

"Jonas Holt" <jholt@nordenBINDESTREGfjords.dk> wrote in message

> Hvorfor virker din menu ikke hvis jeg går ind på din side med Opera 7,01?

> [...]

Hej Jonas.
Du har fuldstændig ret, den virker ikke i opera, det er der ingen
undskyldning for ud over at jeg er en amatør . For selvfølge vil jeg da
gerne have at alle skal have mulighed for at se siden. Jeg vil se på det i
week-enden.

Lidt statestik:
Hits idag.:450
IE6 :72%
IE5: 18%
Mozilla:5%
Andre:4%
OP:1%

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-02-03 21:28

> Hits idag.:450
> IE6 :72%
> IE5: 18%
> Mozilla:5%
> Andre:4%
> OP:1%

Er det besøgende eller viste sider. For er det viste sider for opera
bruger jo kun vist forsiden ... mens andre formodenlgit kigger lidt
rundt. Desuden er opera som standard sat op til at fortælle at den er en
ie ...

/A