DDV - kakao-gulerodskage
Fra : Therese

Dato : 13-02-03 22:56

Hej DDV-ere
Ja, I andre kan jo bare lade være med at læse videre

Er der nogen af jer, der har opskriften på kakao-gulerodskagen med
mandarincreme? Jeg har mistet opskriften og hungrer efter den
(Den er ikke på Heedes)

--
Mange hilsner
Therese

P.S. Lidt en skam gruppen er gået død, men det er forståeligt nok at folk er
hoppet fra pga. den dårlige stemning, der har hersket her den sidste måneds
tid. Jeg håber dog virkelig folk vender tilbage igen.....

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 14-02-03 17:40

Hej Terese

Det lød ellers meget interessant, hvis du får fingrene i opskriften, må du
meget gerne poste den.

Mvh.
Mette

Fra : [webwoman]

Dato : 14-02-03 21:46

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
måneds
> tid. Jeg håber dog virkelig folk vender tilbage igen.....

Dårlig stemning?
Hvor og hvornår?

Er det den i perioder ivrige og levende debat - med enighed og uenighed - du
betragter som "dårlig stemning"?

Mvh. Lisbeth

Fra : Therese

Dato : 14-02-03 23:39

Jeg mener såmæn alle "skænderierne" om, hvem der måtte skrive hvad og
hvorfor!!
Rigtig mange tråde blev hurtigt afløst af diverse beskyldninger og
mudderkastning. Det synes jeg bare er synd, og jeg gider egentlig ikke
starte en diskussion med dig om det.
Vi har en helt forskellig opfattelse af, hvad en god debat er

--
Mange hilsner
Therese