Erfaring med Camping i Østrig ønskes !!
Fra : Søren Jensen

Dato : 13-02-03 20:26

Hej

Vi er en familie på 2 voksne og en lille pige på 6 år som tænker på at tage
på camping til Østrig til sommer med telt, men da vi aldrig har prøvet
sådan noget kør-selv
ferie før, vil vi gerne have nogle gode råd.
Hvad koster sådan en ferie først i August måned. Vi tænker på at være væk
omkring 14 dage og vil nu gerne høre lidt om priser osv...
Alle råd om sådan en tur modtages gerne
Mvh
Søren

Fra : Carsten Stage

Dato : 13-02-03 22:54

In news:3e4bf166$0$146$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Søren Jensen typed:

> Vi er en familie på 2 voksne og en lille pige på 6 år som tænker på
> at tage på camping til Østrig til sommer med telt,...

Prøv at se i nyhedsgruppen news:dk.fritid.camping - der har Østrig været på
menuen flere gange.

med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske
ikke helt sikker på hvordan man bærer sig ad,

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 14-02-03 22:52

"Carsten Stage" <stageNOSPAM@fabel.dk> wrote in message
> In news:3e4bf166$0$146$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
> Søren Jensen typed:

Hej.
Når I skal overnatte i telt vil jeg anbefale en plads på den sydlige side af
Alperne, hvor klimaet er lunt og behageligt.
Prøv at kigge på Camping Brunner am See som er en dejlig familieplads.
www.camping-brunner.dk
Erik

Fra : Carsten Stage

Dato : 15-02-03 01:03

In news:b2jodn$7c8$1@sunsite.dk,
Erik M. Nielsen typed:

> Når I skal overnatte i telt vil jeg anbefale en plads på den sydlige
> side af Alperne, hvor klimaet er lunt og behageligt.

Vejret er rigtig nok ofte bedre i Kärnten end i Tirol - men ikke altid, og
slet ikke i vores sommerferie 2002.

> Prøv at kigge på Camping Brunner am See som er en dejlig familieplads.

Der ville vi have afsluttet ferien - men pladsen var simpelthen for proppet,
blandt andet med danske campister, da vi ankom. Det blev så en af de andre
pladser ved Millstädter See - vejret var OK de første par dage, og så blev
vi skyllet væk af regnen. Den samme regn der var årsag til sommerens store
oversvømmelser.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-02-03 08:59

> In news:b2jodn$7c8$1@sunsite.dk,
> Erik M. Nielsen typed:

> Vejret er rigtig nok ofte bedre i Kärnten end i Tirol - men ikke altid, og
> slet ikke i vores sommerferie 2002.

Vejret er altid Jokeren, men mens vi var ved Millstätter søen i 2002, fra
den 17 til den 27 juli, havde vi dejligt varmt vejr.
Man var i øvrigt heldige specielt i området ved Millstätter søen, ikke at få
så voldsomme vandmasser som i resten af Østrig.
Hilsen - Erik