probs med grafikkort hjælp??
Fra : kurt

Dato : 13-02-03 18:35

Dav i gruppen

Pc fryser, fik af vide at det måske kunne være grafikkort der ikke ville
mere. Sidder lige og roder i en anden pc, har taget det grafikkort,GF440 128
Mb ram, min maskine frøs stadig, ud med det grafikkort ind med det gamle GF
2 32 Mb ram, nu vil den ikke starte, der kommer et hyl rimelig langt, og der
efter sker der ikke en sk... Ud med det gamle kort ind med det fra den anden
pc, nu virker min pc igen, prøver så at sætte mit det gamle kort i den amden
pc starter fint. I min pc vil det åbenbart ikke virke. Hvad fa.... er der
galt??
Det skal lige siges at jeg ikke har afinstall Gf440 kortet, hvis det betyder
noget, det har jeg heller ikke gjort i den anden pc da jeg satte mit GF2 i,
den startede bare fint.
Gode ideer modtages gerne.

Hilsen
Ivan

Fra : Kuruderu

Dato : 14-02-03 02:47

Hyle tonen kom fordi du ikke havde sat dit gamle kort ordentligt i. det sad
skævt i AGP porten. grunden til at dit 440 fryser kan være mangel på køling.
hvad er luft temp i dit kabinet ?

--
Kuruderu

Don't confuse luck with skill

Remove BLABLA from my email to reply.

Fra : kurt

Dato : 14-02-03 06:02

Kuruderu <kuruderu@dak.kollegie6400.dkBLABLA> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e4c4a83$0$13157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hyle tonen kom fordi du ikke havde sat dit gamle kort ordentligt i. det
sad
> skævt i AGP porten.

Skævt, jeg kan da kun sætte det i på en måde. Det er helt i bund så vidt jeg
kan se.

> grunden til at dit 440 fryser kan være mangel på køling.
> hvad er luft temp i dit kabinet ?

Det ved jeg ikke da der ikke er temp måler i kabinet, men cpu temp ligger
mellem 43 og 46 grader når det fryser. Hvis der kan hjælpe.

ivan